GuidZP400 |
cee2571b-78d4-4598-9fba-408b60ef9213
|
Biuletyn |
628025-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
Regon |
431029234
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48815344610
|
Zamawiajacy fax |
+48815324153
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk1.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk1.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk1.lublin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk1.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 9 ustawy pzp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Staszica 16, 20-081 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pomp infuzyjnych oraz łóżek porodowych w ramach dotacji celowej na zakupy inwestycyjne
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa pompy infuzyjnej i łożek porodowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
3
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE
b. Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej,
b) zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
c) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu dostawy aparatury. Zmiana terminu dostawy może wynikać ze zmiany harmonogramu finansowania, realizacji budowy. Zmiana terminu zostanie odpowiednio wcześniej uzgodniona z Wykonawcą
4. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy.
5. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 5 okres |
30
|