Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu od stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Pilzno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627457-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000008, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkości i asortyment określa Załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4a6f463-b904-41f1-94cd-540f43ac446d
Biuletyn 627457-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 18002269000000
Zamawiajacy adres ulica Parkosz
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Pilzno
Zamawiajacy kod pocztowy 39220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146 721 456
Zamawiajacy email dps.parkosz@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dpsparkosz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dpsparkosz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Uwaga zmiana adresu e-mail: sekretariat@dpsparkosz.pl
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa jednostka budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsparkosz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Parkoszu, Parkosz 26, 39-220 Pilzno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu od stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wielkości i asortyment określa Załącznik Nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 242600,00
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy d. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. b. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3)w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DP
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30000,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Maki i kasze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15600,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 75000,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80000,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11500,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30500,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)