GuidZP400 |
b4a6f463-b904-41f1-94cd-540f43ac446d
|
Biuletyn |
627457-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
18002269000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Parkosz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pilzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
146 721 456
|
Zamawiajacy email |
dps.parkosz@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.dpsparkosz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.dpsparkosz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Uwaga zmiana adresu e-mail:
sekretariat@dpsparkosz.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsparkosz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Parkoszu, Parkosz 26, 39-220 Pilzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Parkoszu od stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wielkości i asortyment określa Załącznik Nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
242600,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Ocena spełnienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 3
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy d. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. b. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3)w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DP
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Maki i kasze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15600,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
75000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
80000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11500,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki i ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30500,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ilości i asortyment zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ.
|
| |