Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627083-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych wyszczególnionych w Załączniku 2A i Załączniku 2B w roku 2018.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26593d88-25c2-4ba7-a6fc-b3303e070ca0
Biuletyn 627083-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
Regon 69177063600000
Zamawiajacy adres ulica ul. 23 Sierpnia
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 14 6809700, 6809703
Zamawiajacy fax 14 6809733
Zamawiajacy email sekretariat@dpsdebica.pl
Adres strony url www.dpsdebica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa jednostka budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsdebica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych
Numer referencyjny DPS. S. ZP. 271. 4 . 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych wyszczególnionych w Załączniku 2A i Załączniku 2B w roku 2018.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiaąacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy d. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego e. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. f. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3)w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DPS
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mleko i śmietana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Mleko spożywcze 2% ok. 4000 l. miesięcznie (pakowane w worki foliowe od 10 do 15 litrów) 2. Śmietana 18% ok. 160 l. miesięcznie (pakowane w wiadrach 5 litrowych) Dostawy w poniedziałki, środy, piątek w godz. od 5:00 do 6:00 Pozostawione zwrotne pojemniki plastikowe po mleku muszą być odebrane w dniu dostawy maksymalnie do godziny 11:00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Artykułu nabiałowe wyszczególnione w załączniku Nr 2b do SIWZ takie jak: drożdże świeże, jogurt do picia, jogurt naturalny, jogurt owocowy, kefir, margaryna do pieczenia, margaryna do smarowania,maślanka naturalna, ser biały półtłusty, ser żółty półtłusty, ser żółty wędzony salami, serek naturalny z dodatkami, serek owocowy homogenizowany, serek topiony, serek wiejski ziarnisty, smalec Termin dostawy: poniedziałek, środa, piątek w godz. 7: do 10:00
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin zaplaty
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)