GuidZP400 |
26593d88-25c2-4ba7-a6fc-b3303e070ca0
|
Biuletyn |
627083-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
|
Regon |
69177063600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 23 Sierpnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
14 6809700, 6809703
|
Zamawiajacy fax |
14 6809733
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsdebica.pl
|
Adres strony url |
www.dpsdebica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsdebica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych
|
Numer referencyjny |
DPS. S. ZP. 271. 4 . 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mleka i śmietany oraz artykułów nabiałowych wyszczególnionych w Załączniku 2A i Załączniku 2B w roku 2018.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiaąacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach:
a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
d. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego
e. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym.
f. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3)w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DPS
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mleko i śmietana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Mleko spożywcze 2% ok. 4000 l. miesięcznie (pakowane w worki foliowe od 10 do 15 litrów)
2. Śmietana 18% ok. 160 l. miesięcznie (pakowane w wiadrach 5 litrowych)
Dostawy w poniedziałki, środy, piątek w godz. od 5:00 do 6:00
Pozostawione zwrotne pojemniki plastikowe po mleku muszą być odebrane w dniu dostawy maksymalnie do godziny 11:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły nabiałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykułu nabiałowe wyszczególnione w załączniku Nr 2b do SIWZ takie jak:
drożdże świeże, jogurt do picia, jogurt naturalny, jogurt owocowy, kefir, margaryna do pieczenia, margaryna do smarowania,maślanka naturalna, ser biały półtłusty, ser żółty półtłusty, ser żółty wędzony salami, serek naturalny z dodatkami, serek owocowy homogenizowany, serek topiony, serek wiejski ziarnisty, smalec
Termin dostawy: poniedziałek, środa, piątek w godz. 7: do 10:00
|
| |