„Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli”.

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627576-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli”
a) Przedszkole nr 1 ul. Kosmonautów 4; 39-400 Tarnobrzeg
b) Przedszkole nr 2 ul. Kochanowskiego 7; 39-400 Tarnobrzeg
c) Przedszkole nr 3 ul. Dekutowskiego 2; 39-400 Tarnobrzeg
d) Przedszkole Nr 4 ul. Por. J. Tracza 2; 39-400 Tarnobrzeg
e) Przedszkole Nr 5 ul. Dekutowskiego 19; 39-400 Tarnobrzeg
f) Przedszkole Nr 6 ul. 1-go Maja 14; 39-400 Tarnobrzeg
g) Przedszkole nr 7 ul. Zwierzyniecka 4; 39-400 Tarnobrzeg
h) Przedszkole nr 8 ul. Sobowska 1; 39-400 Tarnobrzeg
i) Przedszkole Integracyjne nr 9 ul. Wiejska 4; 39-400 Tarnobrzeg
j) Przedszkole nr 12 ul. M. Dąbrowskiej 10; 39-400 Tarnobrzeg
k) Przedszkole nr 13 ul. Sokola 8; 39-400 Tarnobrzeg
l) Przedszkole nr 15 ul. Św. Barbary 9; 39-400 Tarnobrzeg
m) Przedszkole nr 17 ul. E. Orzeszkowej 7; 39-400 Tarnobrzeg
n) Przedszkole nr 18 39-400 Tarnobrzeg ul. Kościelna 3
o) Żłobek Miejski ul. Dekutowskiego 4; 39-400 Tarnobrzeg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dff120a6-deb5-4576-aa91-b9ef683a7cd5
Biuletyn 627576-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Regon 83041350900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 226 570
Zamawiajacy fax 158 222 504
Zamawiajacy email strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony url www.tarnobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tarnobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tarnobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Urząd Miasta Tarnobrzega
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli”.
Numer referencyjny BZP-I.271.115.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa środków czystości do placówek oświatowych w Tarnobrzegu - Przedszkoli” a) Przedszkole nr 1 ul. Kosmonautów 4; 39-400 Tarnobrzeg b) Przedszkole nr 2 ul. Kochanowskiego 7; 39-400 Tarnobrzeg c) Przedszkole nr 3 ul. Dekutowskiego 2; 39-400 Tarnobrzeg d) Przedszkole Nr 4 ul. Por. J. Tracza 2; 39-400 Tarnobrzeg e) Przedszkole Nr 5 ul. Dekutowskiego 19; 39-400 Tarnobrzeg f) Przedszkole Nr 6 ul. 1-go Maja 14; 39-400 Tarnobrzeg g) Przedszkole nr 7 ul. Zwierzyniecka 4; 39-400 Tarnobrzeg h) Przedszkole nr 8 ul. Sobowska 1; 39-400 Tarnobrzeg i) Przedszkole Integracyjne nr 9 ul. Wiejska 4; 39-400 Tarnobrzeg j) Przedszkole nr 12 ul. M. Dąbrowskiej 10; 39-400 Tarnobrzeg k) Przedszkole nr 13 ul. Sokola 8; 39-400 Tarnobrzeg l) Przedszkole nr 15 ul. Św. Barbary 9; 39-400 Tarnobrzeg m) Przedszkole nr 17 ul. E. Orzeszkowej 7; 39-400 Tarnobrzeg n) Przedszkole nr 18 39-400 Tarnobrzeg ul. Kościelna 3 o) Żłobek Miejski ul. Dekutowskiego 4; 39-400 Tarnobrzeg
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - 1 dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu (załącznik nr 7 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a. zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa, b. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d. organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin częściowy realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)