Część 4. zamówienia udzielanego w 4 częściach, pn. „Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej”.

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626329-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej (zwanego dalej systemem). W skład systemu wchodzą:
1. urządzenia aktywne sieci, tj. Access Point szt. 1 oraz switch szt. 1;
2. urządzenia i aplikacje do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach, działające w ramach utworzonego w zakresie ww. zamówienia systemów: audio i video, dystrybucji sygnału, konferencyjnego oraz sterowania.
Szczegółowo wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 22087ae0-b9be-4140-8658-c392df6abb8a
Biuletyn 626329-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gryfice
Regon 81168438000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Gryfice
Zamawiajacy kod pocztowy 72300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 38 53 200
Zamawiajacy fax 91 38 53 207
Zamawiajacy email szredzinski@urzad.gryfice.eu
Adres strony url www.gryfice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gminagryfice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
Nazwa nadana zamowieniu Część 4. zamówienia udzielanego w 4 częściach, pn. „Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej”.
Numer referencyjny WPG.271.20.2017.WR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej (zwanego dalej systemem). W skład systemu wchodzą: 1. urządzenia aktywne sieci, tj. Access Point szt. 1 oraz switch szt. 1; 2. urządzenia i aplikacje do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach, działające w ramach utworzonego w zakresie ww. zamówienia systemów: audio i video, dystrybucji sygnału, konferencyjnego oraz sterowania. Szczegółowo wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę: 1) zgodności określonych norm zapewnienia jakości z normą ISO 9001:2015; 2) zgodności wdrożonego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą ISO 27001:2013.
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy, wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5. specyfikacji, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć odrębne oświadczenie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk „OFERTA”, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Tabele cenowe i opisowe oferowanych produktów ZAWARTE W DRUKU OFERTA. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w  załączniku nr 1 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. Wykaz należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie dostawy i instalację systemu, oraz jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy i instalacji systemu o czas trwania tych okoliczności. 2. W szczególności, za okoliczność uniemożliwiającą wykonanie dostawy i instalację systemu, Strony umowy uznają opóźnienie z rozstrzygnięciem przetargu i podpisaniem umowy na dostawę mebli do sali konferencyjnej z podmiotem przygotowującym stoły konferencyjne i mównicę, w przypadku gdy Wykonawca nie ma możliwości zainstalowania okablowania i przyłączy w stołach i mównicy, w terminie wiążącej go umowy.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,40
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)