GuidZP400 |
22087ae0-b9be-4140-8658-c392df6abb8a
|
Biuletyn |
626329-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gryfice
|
Regon |
81168438000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gryfice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 38 53 200
|
Zamawiajacy fax |
91 38 53 207
|
Zamawiajacy email |
szredzinski@urzad.gryfice.eu
|
Adres strony url |
www.gryfice.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.gminagryfice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Część 4. zamówienia udzielanego w 4 częściach, pn. „Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej”.
|
Numer referencyjny |
WPG.271.20.2017.WR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż urządzeń aktywnych sieci, a także wykonanie systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach oraz dostawa i montaż zestawu kamer i innych urządzeń do sali konferencyjnej (zwanego dalej systemem). W skład systemu wchodzą:
1. urządzenia aktywne sieci, tj. Access Point szt. 1 oraz switch szt. 1;
2. urządzenia i aplikacje do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach, działające w ramach utworzonego w zakresie ww. zamówienia systemów: audio i video, dystrybucji sygnału, konferencyjnego oraz sterowania.
Szczegółowo wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę:
1) zgodności określonych norm zapewnienia jakości z normą ISO 9001:2015;
2) zgodności wdrożonego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą ISO 27001:2013.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy, wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5. specyfikacji, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA.
Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.”
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć odrębne oświadczenie.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk „OFERTA”, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego
produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi
zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych.
2) Tabele cenowe i opisowe oferowanych produktów ZAWARTE W DRUKU OFERTA.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy
ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt
równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. Wykaz należy sporządzić na druku
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie dostawy i instalację systemu, oraz jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy i instalacji systemu o czas trwania tych okoliczności.
2. W szczególności, za okoliczność uniemożliwiającą wykonanie dostawy i instalację systemu, Strony umowy uznają opóźnienie z rozstrzygnięciem przetargu i podpisaniem umowy na dostawę mebli do sali konferencyjnej z podmiotem przygotowującym stoły konferencyjne i mównicę, w przypadku gdy Wykonawca nie ma możliwości zainstalowania okablowania i przyłączy w stołach i mównicy, w terminie wiążącej go umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|