GuidZP400 |
39d201fc-bc4a-4e68-864c-8ced7a5d0711
|
Biuletyn |
628644-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Regon |
103667800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ciepła
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-472
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
858 516 187,
|
Zamawiajacy fax |
856 516 187
|
Zamawiajacy email |
podlaska@ohp.pl,
|
Adres strony url |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
https://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie
|
Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularze cenowe stanowiące Załączniki nr 1.1-1.8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b) dokument HDI – handlowy dokument identyfikacyjny w rozumieniu ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymogach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a. dysponuje środkiem transportu przeznaczonym odpowiednio do przewozu określonych artykułów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. b. zatrudnia do wykonywania usługi co najmniej 1 osobę do obsługi i wykonania zamówienia na podstawie zawartej z nią umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę w wymiarze minimum 0,25 etatu: • w wymiarze 0,25 etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę Wykonawca powinien zapewniać prawidłową realizację powierzonych zadań, wśród których wykonywane czynności będą polegały w szczególności na: przyjmowaniu i realizacji złożonego przez Zamawiającego zamówienia, • zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania dostawy, • w przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę zatrudnioną do jej wykonywania lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, • wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu informację o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby w wymiarze minimum 0,25 etatu z podaniem okresu trwania umowy, • zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia,
w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych dokumentów: a) aktualnej decyzji administracyjnej właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b) dokumentu HDI – handlowy dokument identyfikacyjny w rozumieniu ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymogach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełnione Załączniki 1.1-1.8 Formularze cenowe, w zależności od części zamówienia w stosunku do której Wykonawca składa ofertę. 2.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. W terminie trzech dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z Wykonawcą wybranym w wyniku postępowania, zamieszczone są we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 2.1. Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto. 2.2. Gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu dostaw, w stosunku do asortymentu i ilości zaproponowanych dostaw w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych. 2.4. Zmiana taka może rozszerzać lub zmniejszać zakres dostaw, zarówno asortyment jaki i ilość dostaw. 2.5. W przypadku zaistnienia zmiany zakresu zamówienia wartość umowy ulegnie zmianie. 2.6. Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 2.7. Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy (Pzp), wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy. 4. Zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych. 5. Wykonawca nie ma prawa umieszczania lub żądania umieszczania w zawieranej umowie po wyborze jego oferty, jakichkolwiek postanowień za wyjątkiem postanowień o charakterze informacyjnym lub wskazujących na sposób wykonywania umowy w zakresie komunikacji stron i form tej komunikacji. 6. Przyjmuje się, że zapisy istotnych postanowień umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej zawarcia. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące istotnych postanowień umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 38 ustawy (Pzp).
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - NABIAŁU, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY SUCHE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - PRODUKTÓW SUCHYCH, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - MIĘSA, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - WĘDLIN, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA, OWOCE I JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - WARZYW, OWOCÓW I JAJ, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - MROŻONKI, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr do 1.7 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
RYBY PRZETWORZONE I KONSEROWOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe dostawy artykułów spożywczych - RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWYCH, przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy przy ul. Supraślskiej 21 w Wasilkowie w asortymencie i szacunkowych ilościach ujętych w zestawieniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załączniki nr 1.8 do SIWZ.
|
| |