Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części

Publication date 2017-12-06
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627299-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158110006, 155000003, 151000009, 153300000, 152000000, 31000002, 31425003, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części

Zamówienie podzielone jest na 9 Części:

Część 1:
Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
Część 2:
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Część 3:
Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Część 4:
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
Część 5:
Sprzedaż i dostawa WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH
Część 6:
Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW
Z RYB
Część 7:
Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH
I SUSZONYCH
Część 8:
Sprzedaż i dostawa JAJ
Część 9:
Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu i ilości stanowi opis przedmiotu zamówienia odpowiedni dla danej części oraz wzór umowy wraz z załącznikami – formularzami cenowymi odpowiednimi dla danej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05f87b20-1a18-4488-a635-b395107cb74c
Biuletyn 627299-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części
Numer referencyjny CZ-D.271.101.326.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części Zamówienie podzielone jest na 9 Części: Część 1: Sprzedaż i dostawa PIECZYWA Część 2: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH Część 3: Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH Część 4: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH Część 5: Sprzedaż i dostawa WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH Część 6: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB Część 7: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH Część 8: Sprzedaż i dostawa JAJ Część 9: Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu i ilości stanowi opis przedmiotu zamówienia odpowiedni dla danej części oraz wzór umowy wraz z załącznikami – formularzami cenowymi odpowiednimi dla danej części.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. Oświadczenia te wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryteriach: - Termin płatności faktury, - Czas reakcji. 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW,OWOCÓW MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa JAJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 9.
  

Criterion

Kryteria czas reakcji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa (brutto)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)