| GuidZP400 |
05f87b20-1a18-4488-a635-b395107cb74c
|
| Biuletyn |
627299-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
| Regon |
65061400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
| Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
| Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie.
Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa,
Wydział Centralnego Zamawiającego
35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części
|
| Numer referencyjny |
CZ-D.271.101.326.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych im. Piotra Michałowskiego w Rzeszowie - 9 części
Zamówienie podzielone jest na 9 Części:
Część 1:
Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
Część 2:
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Część 3:
Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Część 4:
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
Część 5:
Sprzedaż i dostawa WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH
Część 6:
Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW
Z RYB
Część 7:
Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH
I SUSZONYCH
Część 8:
Sprzedaż i dostawa JAJ
Część 9:
Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu i ilości stanowi opis przedmiotu zamówienia odpowiedni dla danej części oraz wzór umowy wraz z załącznikami – formularzami cenowymi odpowiednimi dla danej części.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający
udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert).
Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3
dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w
art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena. Oświadczenia te wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryteriach:
- Termin płatności faktury,
- Czas reakcji.
3.
Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a)
Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również
wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub
kopii poświadczonej przez notariusza.
4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PIECZYWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PIECZYWA na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW MLECZARSKICH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, DROBIOWYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH PRZETWORZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa WARZYW, OWOCÓW MROŻONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW,OWOCÓW MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 5
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa RYB, RYB MROŻONYCH I PRZETWORÓW Z RYB na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 6
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 7.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa JAJ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa JAJ na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 8.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa ARTYKUŁÓW GARMAŻERYJNYCH MROŻONYCH na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w ilości i o jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia dla Części 9.
|
| | |