Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach
Miejscowość Mościszki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629745-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 30000001, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Grupa nr I : Dostawy mięsa i produktów mięsnych
Grupa nr II : Dostawy produktów mrożonych i lodów
Grupa nr III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
Grupa nr IV : Dostawy artykułów rybnych
Grupa nr V : Dostawy owoców i warzyw
Grupa nr VI: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Grupa nr VII: Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
Grupa nr VIII: Dostawy jaj kurzych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a36aec5e-9828-4499-a480-df4c29523c4e
Biuletyn 629745-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach
Regon 410334577
Zamawiajacy adres ulica Mościszki
Zamawiajacy adres numer domu 37c
Zamawiajacy miejscowosc Mościszki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65517-73-10
Zamawiajacy email spychalski@dpsmosciszki.pl
Adres strony url www.dpsmosciszki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Dom Pomocy Społecznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsmosciszki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach, Mościszki 37c, 64 – 010 Krzywiń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
Numer referencyjny GOS. 373. 3. 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Grupa nr I : Dostawy mięsa i produktów mięsnych Grupa nr II : Dostawy produktów mrożonych i lodów Grupa nr III : Dostawy produktów mleczarskich i nabiału Grupa nr IV : Dostawy artykułów rybnych Grupa nr V : Dostawy owoców i warzyw Grupa nr VI: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich Grupa nr VII: Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp. Grupa nr VIII: Dostawy jaj kurzych
Cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wdrożyli i stosują system HACCP, oferowane produkty spełniają obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechują się wysokimi walorami smakowymi Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia Wykonawcy - załącznika nr 4 do SIWZ, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - oświadczenie, że Wykonawca wdrożył i stosuje system HACCP, oferowane produkty spełniają obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechują się wysokimi walorami smakowymi, wg wzoru formularza nr 4 załączonego do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia - wzór umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ
IV 4 14 Nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową oraz ustawą Pzp. 3. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umowy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dostaw dodatkowych wg zasad określonych w art. 144 ustawy Pzp. 5) Zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy. 6) Zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny stron. 5. Zmiany te mogą być dokonane jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni od momentu złożenia wniosku o dokonanie stosownych zmian do Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa nr I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa i produktów mięsnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów mrożonych i lodów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa nr III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów mleczarskich i nabiału
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy artykułów rybnych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy owoców i warzyw
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa nr VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy artykułów różnych: przetworów, sypkich, drobnych, przypraw itp.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa nr VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy jaj kurzych
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy w sytuacji nagłej /nieplanowanej/
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)