Dostawa i montaż mebli biurowych dla Narodowego Centrum Nauki, nr sprawy: CRZP/NCN/15/2012

Publication date 2012-12-27
End date 2013-01-04 12:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Nauki
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Meble konferencyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272637 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 391530009, 391111004, 391120000, 391321007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Narodowego Centrum Nauki:
1) biurko proste - 25 szt.;
2) kontener mobilny pracowniczy - 25 szt.;
3) szafa aktowa 6 OH - 17 szt.;
4) szafa żaluzjowa 6 OH (z nadstawką) - 16 szt.
5) szafa żaluzjowa 2 OH - 5 szt.;
6) stół konferencyjny I - 18 szt.;
7) stół konferencyjny II - 8 szt.;
8) wieszak na ścianę - 14 szt.;
9) krzesło konferencyjne - 120 szt.;
10) fotel obrotowy pracowniczy - 27 szt.;
11) szafka pod drukarkę - 3 szt.;
12) stolik okrągły - 1 szt.;
13) szafa garderobiana, drzwi przesuwne z lustrem - 1 szt.;
14) szafa garderobiana, drzwi przesuwne I - 3 szt.;
15) szafa garderobiana, drzwi przesuwne II - 1 szt.;
16) regał magazynowy - 4 szt.;
17) stolik do pomieszczenia socjalnego - 10 szt.;
18) krzesło kubełek - 32 szt.;
19) biurko proste gabinetowe I - 1 szt.;
20) biurko proste gabinetowe II - 1 szt.;
21) kontener 4 szufladowy - 2 szt.;
22) kontener bez szuflad - 2 szt.;
23) stół konferencyjny gabinetowy - 1 szt.;
24) szafa aktowa gabinetowa z częścią przeszkloną - 1 szt.;
25) szafa aktowa gabinetowa - 2 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, warunki dostawy, a także okres gwarancji został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowe Centrum Nauki
Ulica ul. Królewska 57
Nr domu 57
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-081
Wojewodztwo małopolskie
Tel +48 12 341 90 00
Fax +48 12 341 90 99
Internet www.ncn.gov.pl
Regon 12136153700000
E mail zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 6.000,00 zł PLN (słownie: sześć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę mebli dla NCN, nr sprawy CRZP/NCN/15/2012 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych, przy czym wartość każdego zamówienia musiała wynieść co najmniej 150.000,00 zł (PLN) brutto. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykaz dostaw, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z oświadczeniami uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz ich faktyczny udział przy realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy(ów), a także dołączyć odpowiednio wszystkie dokumenty wymagane w rozdziale VI ust. 2 pkt 1-4 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podwykonawcy (ów)
Potencjal Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty składane na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V SIWZ; 3) formularz cenowy zawierający indywidualną kalkulację Wykonawcy określającą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium; 5) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość podpisania aneksu do umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; 2) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; 3) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.ncn.gov.pl/BIP
Spec war Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
Data skl 04/01/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków, I piętro, Dziennik Podawczy, pok. 1/12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)