| GuidZP400 |
3fc3a187-2779-485f-8abe-63db75966125
|
| Biuletyn |
629365-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
30687400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności im. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
627 421 103
|
| Zamawiajacy fax |
627 421 540
|
| Zamawiajacy email |
dpspleszeworg@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.dpspleszew.com.pl/bip/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpspleszew.com.pl/bip/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie, Plac Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew, pok. 157 sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2018
|
| Numer referencyjny |
OG.172.7.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy świeżego pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2018 r. Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca: 1) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew – ok. 70% całości asortymentu, 2) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca – ok. 30% całości asortymentu. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości towaru z podziałem na miejsce dostawy zgodnie z postanowieniami pkt. 3.2. SIWZ. Dostarczany towar stanowiący przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, spełniać obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz być przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczany towar winien posiadać oznaczony termin przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy wykaz wszystkich produktów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, formularz cenowy
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł
|
| IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|