Zakup komputerów i monitorów poleasingowych.

Publication date 2012-12-27
End date 2013-01-04 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527320 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup komputerów i monitorów poleasingowych.

Monitory- 100 sztuk
Komputery - 100 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-355
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E mail dzp@spsk2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/01/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw W przypadku zaoferowanie sprzętu innego niż preferowany to w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego sprzętu w siwz wymagamy złożenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający jego szczegółowe dane np.: katalogi, ulotki, lub inne dokumenty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa f. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=258_2012
Spec war siedziba zamawiającego wejście O pokój 5a
Data skl 04/01/2013
Godz skl 09:00
Miejsce siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)