Dostawa żywności w 2018 roku

Publication date 2017-12-08
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
Miejscowość Iłża
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630316-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do magazynu w Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadania dostawy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać jakościowo szczegółowym normom handlowym i ogólnej normie handlowej określonych obowiązujących przepisach prawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych .
Zamawiający dopuszcza zastosowania produktów równoważnych tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia . Za ofertę równoważną uzna taką, w której wykonawca oferuje artykuły o tożsamej zawartości składników oraz porównywalnych wartościach odżywczych i energetycznych do tych , które zostały sprecyzowane w poszczególnych załącznikach, do przedmiotem zamówienia oznaczone innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem nor i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia także posiadające nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności ora z zbliżone walory smakowe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn Zamawiającego.
4. Przedmiot dostawy:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części:
-Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich, CPV 15500000-3
-Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa, CPV 15811000-6
-Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych, CPV 03142500-3
-Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych, CPV 15200000-0
-Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek , CPV 15300000-1
-Zadanie Nr 8- dostawa drobiu, mięs i wędlin, CPV 15100000-9
-Zadanie Nr 9- dostawa warzyw CPV 15300000-1
- Zadanie Nr 10 – dostawa art. spożywczych CPV 15800000-6
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na
rozszerzeniu dostawy.
Opis części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadanie , wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8
Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 2 zadania.
Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65a16fea-27a8-4896-a0bf-f30b640f446a
Biuletyn 630316-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
Regon 29523100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krzyżanowice
Zamawiajacy adres numer domu 217
Zamawiajacy miejscowosc Iłża
Zamawiajacy kod pocztowy 27-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 6163746 w. 103
Zamawiajacy fax 0-48 6163746
Zamawiajacy email dpomocy@kki.pl
Adres strony url www.dompomocy.kki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dompomocy.kki.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dompomocy.kki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach 219 27-100 Iłża
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności w 2018 roku
Numer referencyjny DPS.Zd.27.271.1.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do magazynu w Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadania dostawy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać jakościowo szczegółowym normom handlowym i ogólnej normie handlowej określonych obowiązujących przepisach prawa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych . Zamawiający dopuszcza zastosowania produktów równoważnych tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia . Za ofertę równoważną uzna taką, w której wykonawca oferuje artykuły o tożsamej zawartości składników oraz porównywalnych wartościach odżywczych i energetycznych do tych , które zostały sprecyzowane w poszczególnych załącznikach, do przedmiotem zamówienia oznaczone innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Muszą to być artykuły odpowiadające pod względem nor i jakości artykułom wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia także posiadające nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności ora z zbliżone walory smakowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn Zamawiającego. 4. Przedmiot dostawy: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części: -Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich, CPV 15500000-3 -Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa, CPV 15811000-6 -Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych, CPV 03142500-3 -Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych, CPV 15200000-0 -Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek , CPV 15300000-1 -Zadanie Nr 8- dostawa drobiu, mięs i wędlin, CPV 15100000-9 -Zadanie Nr 9- dostawa warzyw CPV 15300000-1 - Zadanie Nr 10 – dostawa art. spożywczych CPV 15800000-6 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na rozszerzeniu dostawy. Opis części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadanie , wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8 Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 2 zadania. Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione 6.1 Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- według wzoru stanowiącego załącznik-1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik -2 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik-3 do SIWZ, do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, jeżeli w oświadczeniu powoła się na zasoby tych podmiotów. d) potwierdzenie wpłaty wadium Załączniki nr 1 i 2 oraz potwierdzenie wpłaty wadium należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływu terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium. Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium i dla poszczególnych zadań w następujących kwotach tj.: 1) -Zadanie Nr 1- dostawa art. mleczarskich - 660,00 - PLN 2) -Zadanie Nr 2- dostawa pieczywa - 1100,00 - PLN 3) -Zadanie Nr 3- dostawa jaj świeżych - 400,00 - PLN 4) -Zadanie Nr 4- dostawa art. rybnych - 600,00 - PLN 5) -Zadanie Nr 7- dostawa mrożonek - 190,00,- PLN 6) -Zadanie Nr 8- dostawa mięs i wędlin - 490,00 - PLN 7) -Zadanie Nr 9- dostawa warzyw - 1600,00 - PLN 8) - Zadanie Nr 10 – dostawa artykułów spożywczych - 1500,00 - PLN Forma i zasady wnoszenia i zwrotu wadium z zastosowaniem art. 45 i 46 Ustawy Pzp. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty. tj. do dnia 18.12.2017r. do godz. 09:00. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na konto: Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach Nr konta 23 9129 0001 0000 0000 0954 0004 Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu dokonanego przez Wykonawcę jest niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium – w przypadku braku wpływu wadium na rachunek bankowy zamawiającego – zamawiający uzna iż oferta nie jest zabezpieczona wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wykonawca może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający informuje, że oferent będzie zobowiązany do podpisania umowy w formie zgodnej z projektem umowy załączonym do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu łącznej ceny umowy z podatkiem VAT, 2) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań), 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego, 4) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)