Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala

Publication date 2017-12-08
End date 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621998-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 331900008, 331622005, 331410000, 336960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala: Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Różne wyposażenie medyczne, Retraktor zastawkowy, Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO, Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego, Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT, Nożyczki wielorazowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f47e5fc-6420-413f-8274-beb5e9675fcc
Biuletyn 621998-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala
Numer referencyjny DZ.271.120.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia pomocniczego i diagnostycznego dla Oddziałów Szpitala: Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Różne wyposażenie medyczne, Retraktor zastawkowy, Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO, Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego, Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT, Nożyczki wielorazowe.
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 451085,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Pakiety: I, II, III - 8 tygodni Pakiety: IV, V, VI, VII - 12 miesięcy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: A. Dotyczy Pakietu nr I: 1) katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim - dotyczy wszystkich pozycji w pakiecie, 2) deklaracja zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, 3) kopię stosownego atestu PZH - wyroby są dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia - dotyczy pozycji: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, 4) powiadomienie/wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, 5) Raport z badań aktywności antybakteryjnej wydany przez akredytowane laboratorium potwierdzający redukcję bakterii - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, VIII, 6) dokument potwierdzający zastosowanie jonów srebra, technologii malowania proszkowego - dotyczy pozycji: III, IV, V, VI, VIII; B. Dotyczy Pakietu nr: II, III, IV, V, VI, VII: 1) katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim, 2) deklaracja zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: 1) Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz; 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy Pakietów: IV, V, VI, VII - Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa: w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego - Kierownika Działu Inżynierii Klinicznej.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET I - Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 147985,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Meble mobilne dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii: 1 Wózek do worków foliowych 120l - pojedynczy, z pokrywą - 19 sztuk, 2 Wózek do przewożenia czystej i brudnej bielizny z drzwiczkami i pokrywą - 5 sztuk, 3 Wózek medyczny - 4 sztuki, 4 Wózek reanimacyjny - 6 sztuk, 5 Wózek anestezjologiczny - 7 sztuk, 6 Wózek ratowniczy - 2 sztuki, 7 Wózek do przewożenia materiałów opatrunkowych i materiałów sterylnych - 2 sztuki, 8 Szafa medyczna - 2 sztuki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET II - Różne wyposażenie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Różne wyposażenie medyczne: 1 Przenośnik taśmowo-rolkowy - 2 sztuki, 2 Infuzor ciśnienia - 25 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET III - Retraktor zastawkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Retraktor zastawkowy - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET IV - Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaniule i akcesoria do wprowadzania wykorzystywane do zabiegów ECMO: 1 Kaniula tętnicza - 50 sztuk, 2 Kaniula żylna - 50 sztuk, 3 Akcesoria do wprowadzania kaniul tętniczych i żylnych - 70 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET V - Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do urządzeń dystrybutora Covidien posiadanych przez Zamawiającego: 1 Jednorazowy czujnik saturacji dla noworodków - 300 sztuk, 2 Filtr bakteryjny powietrza wydychanego Re/X700, kompatybilny z respiratorem Bennet 740, nr kat. G-060525-00 wg Covidien lub równoważny - 40 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET VI - Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 104100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do iniekcji do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT: 1 Dwunastogodzinny zestaw do podawania środka kontrastowego - 300 sztuk, 2 Jednorazowy sterylny dren pacjenta - 4500 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET VII - Nożyczki wielorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nożyczki wielorazowe - 100 szt.
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)