Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego

Publication date 2017-12-08
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629860-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu „TIK w nauczaniu matematyki”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPMA.10.03.01-14-7142/16-00.
2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw w partiach. Każda dostawa będzie potwierdzona protokołami częściowego odbioru. Zgodność dostaw z umową oraz SIWZ będzie potwierdzona protokołem końcowego odbioru dostaw po całkowitym zakończeniu dostawy.
6. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
7. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83bcf70e-50cb-49f7-a913-75fc2711c8f6
Biuletyn 629860-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku
Regon 13014456300000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Pułtusk
Zamawiajacy kod pocztowy 06-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 925 360
Zamawiajacy fax 236 922 242
Zamawiajacy email zswz@op.pl
Adres strony url www.zsbprus.beep.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt „TIK w nauczaniu matematyki”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPMA.10.03.01-14-7142/16-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsbprus.beep.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsbprus.beep.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu „TIK w nauczaniu matematyki”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.3 Doskonalenie zawodowe Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPMA.10.03.01-14-7142/16-00. 2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw w partiach. Każda dostawa będzie potwierdzona protokołami częściowego odbioru. Zgodność dostaw z umową oraz SIWZ będzie potwierdzona protokołem końcowego odbioru dostaw po całkowitym zakończeniu dostawy. 6. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. 7. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: Oferty wraz z załącznikiem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, 4) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-3) o zakres tych zmian, 5) zmiany wniosku o dofinansowanie ze środków UE, na podstawie którego Projekt jest realizowany; 6) zmiany terminu i sposobu wykonania umowy, w tym zmniejszenia zakresu umowy w przypadku: a) okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: wstrzymania finansowania projektu, b)przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy mających wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy np. zmiany wytycznych oraz innych dokumentów programowych, stanowisk Instytucji Zarządzającej lub innych regulacji określających zasady Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)