„Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-65/2017

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630768-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych w ilościach:
1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym - 200 szt.
2) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czerwonym – 100 szt.
3) srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 50 szt.
4) srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt.
5) srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt.
6) srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 100 szt.
7) pamięć USB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt.
8) pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt.
9) pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt.
10) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki, PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej 9 branż promowanych w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 1 125 szt. w tym:
a) Branża części samochodowych i lotniczych – 125 szt.
b) Branża maszyn i urządzeń – 125 szt.
c) Branża kosmetyczna – 125 szt.
d) Branża Moda Polska – szt. 125
e) Branża sprzętu medycznego – 125 szt.
f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 125 szt.
g) Branża jachtów i łodzi – 125 szt.
h) Branża meblarska – 125 szt.
i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 125 szt.


Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości, w estetycznych opakowaniach.

Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji.

2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32807784-39df-4196-8aa5-cbbdd719daf7
Biuletyn 630768-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Regon 012970669
Zamawiajacy adres ulica Bagatela
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-585
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3349800, 3349966,
Zamawiajacy fax 223 349 999
Zamawiajacy email jadwiga.turlej@paih.gov.pl,
Adres strony url www.paih.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" to POIR.03.03.02-00-0001/15.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.paih.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paih.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-585, ul. Bagatela 12
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-65/2017
Numer referencyjny BOK/BR-25-65/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych w ilościach: 1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym - 200 szt. 2) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czerwonym – 100 szt. 3) srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 50 szt. 4) srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt. 5) srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt. 6) srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 100 szt. 7) pamięć USB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt. 8) pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt. 9) pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt. 10) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki, PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej 9 branż promowanych w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 1 125 szt. w tym: a) Branża części samochodowych i lotniczych – 125 szt. b) Branża maszyn i urządzeń – 125 szt. c) Branża kosmetyczna – 125 szt. d) Branża Moda Polska – szt. 125 e) Branża sprzętu medycznego – 125 szt. f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 125 szt. g) Branża jachtów i łodzi – 125 szt. h) Branża meblarska – 125 szt. i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 125 szt. Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości, w estetycznych opakowaniach. Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 118000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-01-11T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw materiałów reklamowych o wartości co najmniej 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu: 1) wykaz usług/dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór wykonanych usług/dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w §7 mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach: a) jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi sytuacja niedostępności na rynku danego produktu lub standardu produktu opisanego w SOPZ dopuszcza się zmianę umowy w zakresie tego asortymentu na produkt równoważny tj. spełniający wymagania nie niższe niż opisane w SOPZ b) w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z Art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek materiałów reklamowych zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia

Criterion

Kryteria 4. Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria 3. Jakość i estetyka wykonania materiału promocyjnego
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)