GuidZP400 |
32807784-39df-4196-8aa5-cbbdd719daf7
|
Biuletyn |
630768-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
|
Regon |
012970669
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bagatela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-585
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3349800, 3349966,
|
Zamawiajacy fax |
223 349 999
|
Zamawiajacy email |
jadwiga.turlej@paih.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.paih.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" to POIR.03.03.02-00-0001/15.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.paih.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.paih.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-585, ul. Bagatela 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji” nr referencyjny: BOK/BR-25-65/2017
|
Numer referencyjny |
BOK/BR-25-65/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjnych w ilościach:
1) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czarnym - 200 szt.
2) Etui na wizytówki z zapięciem magnetycznym w kolorze czerwonym – 100 szt.
3) srebrna broszko- zawieszka dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 50 szt.
4) srebrna broszko-zawieszka dekorowana krzemieniem pasiastym – 50 szt.
5) srebrne spinki do mankietów dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt.
6) srebrne spinki do mankietów dekorowane krzemieniem pasiastym – 100 szt.
7) pamięć USB dekorowana naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt.
8) pióro kulkowe dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 200 szt.
9) pióro wieczne dekorowane naturalnym bursztynem bałtyckim – 100 szt.
10) Woreczki upominkowe – znakowane logotypami: Marki Polskiej Gospodarki, PO IR, UE oraz motywem graficznym dla każdej 9 branż promowanych w ramach programu. Znakowanie woreczków będzie odrębne dla każdej z 9 branż, według projektu przekazanego przez Zamawiającego, łącznie 1 125 szt. w tym:
a) Branża części samochodowych i lotniczych – 125 szt.
b) Branża maszyn i urządzeń – 125 szt.
c) Branża kosmetyczna – 125 szt.
d) Branża Moda Polska – szt. 125
e) Branża sprzętu medycznego – 125 szt.
f) Branża biotechnologiczna i farmaceutyczna – 125 szt.
g) Branża jachtów i łodzi – 125 szt.
h) Branża meblarska – 125 szt.
i) Branża budowa i wykańczanie budowli – 125 szt.
Zamawiający oczekuje dostarczenia materiałów promocyjnych wysokiej jakości, w estetycznych opakowaniach.
Materiały promocyjne będą dystrybuowane podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych w ramach branżowych programów promocji.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
118000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-01-11T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw materiałów reklamowych o wartości co najmniej 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu:
1) wykaz usług/dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór wykonanych usług/dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w §7 mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w następujących przypadkach:
a) jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi sytuacja niedostępności na rynku danego produktu lub standardu produktu opisanego w SOPZ dopuszcza się zmianę umowy w zakresie tego asortymentu na produkt równoważny tj. spełniający wymagania nie niższe niż opisane w SOPZ
b) w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z Art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek materiałów reklamowych zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
|