GuidZP400 |
4e97fb76-4471-4df4-bcb8-7a93d301ab25
|
Biuletyn |
630999-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32612100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fiszera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 411 271
|
Zamawiajacy fax |
583 416 144
|
Zamawiajacy email |
bogdan@imp.gda.pl
|
Adres strony url |
www.imp.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut PAN
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2017
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub osobiście na adres IMP PAN
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IMP PAN, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, pokój 120
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
12/PN/SKO/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
cz.1) Akcesoria; cz.2) komputer obliczeniowy; cz.3) komputer biurkowy 2szt; cz.4) Serwer; cz.5) Laptop; cz.6) Laptop 4szt; cz.7) komputer obliczeniowy; cz.8) Komputer obliczeniowy; cz.9) Serwery 2szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony formularz rzeczowo-cenowy - załącznik nr 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub KRS.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za następującymi wyjątkami:
1) Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zaprzestaniu produkcji danego komponentu lub jego dostępności w terminie realizacji Zamówienia, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty; b) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zmianie nazewnictwa/rebrandingu lub zastąpieniu danego komponentu w terminie realizacji Zamówienia lub trwania Umowy, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty lub trwania Umowy. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia lub w przypadku reklamacji uniemożliwiającej naprawę, do wymiany na zamiennik o takiej samej funkcjonalności i nie gorszych parametrach niż oferowane; c) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|