Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630999-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

cz.1) Akcesoria; cz.2) komputer obliczeniowy; cz.3) komputer biurkowy 2szt; cz.4) Serwer; cz.5) Laptop; cz.6) Laptop 4szt; cz.7) komputer obliczeniowy; cz.8) Komputer obliczeniowy; cz.9) Serwery 2szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e97fb76-4471-4df4-bcb8-7a93d301ab25
Biuletyn 630999-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
Regon 32612100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fiszera
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 411 271
Zamawiajacy fax 583 416 144
Zamawiajacy email bogdan@imp.gda.pl
Adres strony url www.imp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut PAN
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub osobiście na adres IMP PAN
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IMP PAN, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, pokój 120
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny 12/PN/SKO/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu cz.1) Akcesoria; cz.2) komputer obliczeniowy; cz.3) komputer biurkowy 2szt; cz.4) Serwer; cz.5) Laptop; cz.6) Laptop 4szt; cz.7) komputer obliczeniowy; cz.8) Komputer obliczeniowy; cz.9) Serwery 2szt.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony formularz rzeczowo-cenowy - załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za następującymi wyjątkami: 1) Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zaprzestaniu produkcji danego komponentu lub jego dostępności w terminie realizacji Zamówienia, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty; b) Potwierdzona przez Producenta/Oficjalnego Dystrybutora danej marki/danego komponentu informacja o zmianie nazewnictwa/rebrandingu lub zastąpieniu danego komponentu w terminie realizacji Zamówienia lub trwania Umowy, której Dostawca nie mógł mieć w chwili składania Oferty lub trwania Umowy. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia lub w przypadku reklamacji uniemożliwiającej naprawę, do wymiany na zamiennik o takiej samej funkcjonalności i nie gorszych parametrach niż oferowane; c) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)