P/15/2017 Dostawa żywności

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630336-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole
w okresie od dnia podpisania umowy. do 31.12.2018 r. z podziałem na 3 pakiety;
Pakiet 1 – Dostawa warzyw i owoców;
Pakiet 2 – Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego;
Pakiet 3 – Dostawa artykułów mlecznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach 3 pakietów stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu.
3. Dostawy żywności muszą odbywać się zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym
(poziom -1 piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi być wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności
i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2017 poz. 149 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zadania 2,3 wyroby posiadały znakowanie na opakowaniu zawierające n/w informacje:
- nazwę produktu;
- wykaz składników;
- sposób przygotowania lub stosowania;
- termin przydatności do spożycia;
- nazwę dostawcy- producenta, adres;
- warunki przechowywania;
- oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem.
6. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych
8. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu – Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony
na 3 części.
1. Termin obowiązywania umów dla wszystkich zadań: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 r.
2. Termin realizacji zamówień cząstkowych:
- dla pakietu 1 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych.
- dla pakietu 2 - trzy razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych.
- dla pakietu 3 - od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych.


UWAGA:
W wyjątkowych przypadkach Zamawiający ma prawo do złożenia cząstkowych zamówień uzupełniających (gdy zajdzie taka potrzeba) złożonych telefonicznie do godz. 12.00, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia uzupełniającego asortymentu w tym samym dniu do godz. 15:00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a213949e-8494-4a07-86cf-f552f69a7fd1
Biuletyn 630336-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc
Regon 000294303
Zamawiajacy adres ulica Wodociągowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-221
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 54 14 200
Zamawiajacy fax 77 54 14 237
Zamawiajacy email j.kotys@wszn.opole.pl
Adres strony url www.wszn.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu P/15/2017 Dostawa żywności
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Nazwa nadana zamowieniu P/15/2017 Dostawa żywności
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu Załącznika nr 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od dnia podpisania umowy. do 31.12.2018 r. z podziałem na 3 pakiety; Pakiet 1 – Dostawa warzyw i owoców; Pakiet 2 – Dostawa mięsa wieprzowo-wołowego; Pakiet 3 – Dostawa artykułów mlecznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach 3 pakietów stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą odbywać się zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom -1 piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi być wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2017 poz. 149 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone w ramach zadania 2,3 wyroby posiadały znakowanie na opakowaniu zawierające n/w informacje: - nazwę produktu; - wykaz składników; - sposób przygotowania lub stosowania; - termin przydatności do spożycia; - nazwę dostawcy- producenta, adres; - warunki przechowywania; - oznaczenie partii produkcyjnej oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem. 6. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych 8. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu – Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. 1. Termin obowiązywania umów dla wszystkich zadań: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 r. 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych: - dla pakietu 1 - dwa razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla pakietu 2 - trzy razy w tygodniu do godz. 11:00, na podstawie zamówień cząstkowych. - dla pakietu 3 - od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 na podstawie zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Zamawiający ma prawo do złożenia cząstkowych zamówień uzupełniających (gdy zajdzie taka potrzeba) złożonych telefonicznie do godz. 12.00, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia uzupełniającego asortymentu w tym samym dniu do godz. 15:00.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie artykułów żywnościowych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku dostaw rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych dostaw. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) dostawy należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru dostaw.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu b) Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych (o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2 c), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie żywności wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych (o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2 c), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie żywności wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych (o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2 c), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy polegające na dostawie żywności wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa Warzyw i Owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu załącznika 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. Dostawy żywności muszą odbywać się zgodnie z zasadami HACCP. Zamawiający zastrzega, że podane w załącznika nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa miesa wieprzowo-wołowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu załącznika 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. Dostawy żywności muszą odbywać się zgodnie z zasadami HACCP. Zamawiający zastrzega, że podane w załącznika nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułóów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg opisu załącznika 1A do magazynów spożywczych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. Dostawy żywności muszą odbywać się zgodnie z zasadami HACCP. Zamawiający zastrzega, że podane w załącznika nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb.
  

Criterion

Kryteria Termin wymiany wadliwego asortymentu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)