Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2018 roku

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe
Miejscowość Mieszkowice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630761-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części:
Część 1- Mięso, Wędliny, Świeży drób
Część 2- Pieczywo świeże, wyroby cukiernicze
Część 3- Produkty mleczarskie
Część 4 –Artykuły spożywcze, Miód naturalny
Część 5- Ryby, Produkty głęboko mrożone
Część 6- Warzywa-Owoce świeże, Jaja, Ziemniaki
Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik 5a-5f

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6a7ec8b-ed79-4d99-97a3-b76b9472ef4f
Biuletyn 630761-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe
Regon 32091630000000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Willowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mieszkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 74505
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 14145156
Zamawiajacy fax 4145156
Zamawiajacy email przedszkolemieszkowice@poczta.pl
Adres strony url www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mieszkowice.pl/zamowienia/tryb/1/lista/0
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mieszkowice.pl/zamowienia/tryb/1/lista/0
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Samorządowe w Mieszkowicach ul. Willowa 1 , 74- 505 Mieszkowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2018 roku
Numer referencyjny P.S.M.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1- Mięso, Wędliny, Świeży drób Część 2- Pieczywo świeże, wyroby cukiernicze Część 3- Produkty mleczarskie Część 4 –Artykuły spożywcze, Miód naturalny Część 5- Ryby, Produkty głęboko mrożone Część 6- Warzywa-Owoce świeże, Jaja, Ziemniaki Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik 5a-5f
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt. 2 ppkt 1) (wzór - zał. Nr 2 do siwz ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) kalkulacja cenowa – załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f (w podziale na części) do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 5) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia zamawiającego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Grupa Kapitałowa 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, Wędliny, Świeży drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Mięso, Wędliny, Świeży drób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Pieczywo świeże, wyroby cukiernicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze, Miód naturalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Artykuły spożywcze, Miód naturalny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ryby, Produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Ryby, Produkty głęboko mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa-owoce świeże, Jaja, Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych z grupy Warzywa-owoce świeże, Jaja, Ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria jakość produktów
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)