Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki w okresie od 2.01.2018 r. do 31.12.2018 r. określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV) kodem: Część 1 – Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000), Część 2 – Mięso drobiowe (CPV-15100000), Część 3 – Ziemniaki (CPV – 03200000), Część 4 – Warzywa i owoce świeże, jaja (CPV - 03100000, 03200000,15300000), Część 5 – Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000), Część 6 – Ryby i różne produkty spożywcze (CPV - 15200000, 15300000), Część
7 – Wyroby garmażeryjne ( CPV - 15800000), Część 8 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2, części 1-8) będący integralną częścią SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego i asortymentowego przedmiotu zamówienia Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub
zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu. Dostawy będą dokonywane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w zgodnych z zamówieniem jednostkach miary.
Dostawa artykułów odbywać się będzie po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godz. 700 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiane i dostarczane artykuły muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących, jakości żywności, tj.: pierwszy gatunek jakości, wymagany atest, świeżość, maksymalny okres przydatności do spożycia, skład oraz źródło pochodzenia. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym, spełniającym wymagania sanitarno – epidemiologiczne |
GuidZP400 |
7b5a359d-0132-48b2-8204-557e3a071588
|
Biuletyn |
630231-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 4im. Powstańców Styczniowych
|
Regon |
14667704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Siennicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 758 56 11,
|
Zamawiajacy fax |
25 758 56 11
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zsm2.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sp4mm.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła podstawowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
8
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki w okresie od 2.01.2018 r. do 31.12.2018 r. określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV) kodem: Część 1 – Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000), Część 2 – Mięso drobiowe (CPV-15100000), Część 3 – Ziemniaki (CPV – 03200000), Część 4 – Warzywa i owoce świeże, jaja (CPV - 03100000, 03200000,15300000), Część 5 – Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000), Część 6 – Ryby i różne produkty spożywcze (CPV - 15200000, 15300000), Część
7 – Wyroby garmażeryjne ( CPV - 15800000), Część 8 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2, części 1-8) będący integralną częścią SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego i asortymentowego przedmiotu zamówienia Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub
zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu. Dostawy będą dokonywane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w zgodnych z zamówieniem jednostkach miary.
Dostawa artykułów odbywać się będzie po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godz. 700 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiane i dostarczane artykuły muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących, jakości żywności, tj.: pierwszy gatunek jakości, wymagany atest, świeżość, maksymalny okres przydatności do spożycia, skład oraz źródło pochodzenia. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym, spełniającym wymagania sanitarno – epidemiologiczne
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
418800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załąćznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy; Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego o 10 do 20% i asortymentowego przedmiotu zamówienia w zależności od ilości żywionych uczniów na podstawie §144 ust.1 pkt 1 ustawy. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo – cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso wieprzowe, wołowe i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
76725,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
66495,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15345,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce świeże i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
62403,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
71698,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
52378,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
produkty garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61480,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pieczywa świeże, produkty piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12276,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 8 do SIWZ.
|
| |