dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Publication date 2017-12-12
End date 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631790-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego (6 komputerów przenośnych oraz 2 komputerów stacjonarnych) przeznaczonego na wyposażenie biur i do realizacji projektów z zakresu działalności statutowej CSW Zamek Ujazdowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania (funkcjonalności) nie gorsze od parametrów (funkcjonalności) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea12c925-ff0c-47a7-8687-2efef4aa81db
Biuletyn 631790-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Regon 98615900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jazdów
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-467
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 628 76 71-3
Zamawiajacy fax +48 22 628 95 50
Zamawiajacy email m.gonda@u-jazdowski.pl
Adres strony url u-jazdowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia u-jazdowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja u-jazodowski.pl
Oferty wnioski dostepne Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Numer referencyjny ZAMPUB/PRZETARG/2017/11
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego (6 komputerów przenośnych oraz 2 komputerów stacjonarnych) przeznaczonego na wyposażenie biur i do realizacji projektów z zakresu działalności statutowej CSW Zamek Ujazdowski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania (funkcjonalności) nie gorsze od parametrów (funkcjonalności) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie komputerów przenośnych i stacjonarnych o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – każda z dostaw
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych również̇ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź́ inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ, f) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, itp.).
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 0,40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)