GuidZP400 |
34cf7b9c-29a7-4f06-b4b3-c4d015fbacd5
|
Biuletyn |
631737-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
|
Regon |
29511300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Smużyny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-91 39 20 825
|
Zamawiajacy fax |
0-91 39 20 825
|
Zamawiajacy email |
nowogard@pomypomocy.pl
|
Adres strony url |
dps.nowogard.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dps.nowogard.ibip.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2, 72-200 Nowogard.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej W Nowogardzie..
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenia że Dostawca (Oferent) nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wg wzoru stanowiącego zał Nr 3 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. Wykaz zrealizowanych zamówień - informację o doświadczeniu Dostawcy (zał. nr 6). Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające realizację dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część I. Dostawa artykułów chemii gospodarczej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie część I stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego.....
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa proszku do prania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie część II stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa art. chemii gospodarczej - środki do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie część III stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego.....
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa art. chemii gospodarczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie część IV stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego.....
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa art. chemii gospodarczej - środki do pielęgnacjii posadzek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie część V stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego.....
|
| |