GuidZP400 |
18dcc3fe-1ec3-41f4-bb5d-240e0727868e
|
Biuletyn |
631712-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
|
Regon |
29334400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-87 5628500
|
Zamawiajacy fax |
0-87 5628507
|
Zamawiajacy email |
dps_kalina@mgmnet.pl
|
Adres strony url |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów dokonywana przez Wykonawcę trzy razy w tygodniu do godz. 1000 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś dostawa mleka odbywać będzie się codziennie przez sześć dni w tygodniu (poniedziałek - sobota) do godziny 07:00. Produkty mleczarskie i tłuszcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2. Szczegółowo określa SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać pojazd spełniający warunki sanitarne.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny dokument (zaświadczenie, decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowana będzie dostawa wystawiony przez właściwy organ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy oraz projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. 2. Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
20
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mleko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mleko w ilości 36.000 l (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczerskie i tłuszcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie i tłuszcze w ilości 1.640 l i 8.801 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| |