Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim – 2018 rok

Publication date 2017-12-12
End date 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Publiczne Przedszkole Nr 3
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631600-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6e do Specyfikacji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10a0c2ea-fd16-4b93-a923-d519182ed77c
Biuletyn 631600-N-2017
Zamawiajacy nazwa Publiczne Przedszkole Nr 3
Regon 1300333300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Modlina
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 775 35 44
Zamawiajacy fax 22 775 35 44
Zamawiajacy email przedszkolep3@gmail.com
Adres strony url www.pp3.przedszkola.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Przedszkole publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pp3.przedszkola.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczne Przedszkole nr 3, ul. Bohaterów Modlina 26, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim – 2018 rok
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2018 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6e do Specyfikacji
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 190293,90
Waluta calosc złoty
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20515,10
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb i mrożonek na warunkach określonych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38079,55
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców świeżych na warunkach określonych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38428,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin na warunkach określonych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69826,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów ogólnospożywczych na warunkach określonych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23444,25
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na warunkach określonych w SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)