dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych, pieluchomajtek

Publication date 2017-12-12
End date 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631322-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331414200, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych, pieluchomajtek z podziałem na 13 zadań w ilościach i asortymencie określonym w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af30c0d5-2ddc-40a4-afc9-6854a350b8ff
Biuletyn 631322-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
Regon 30666700000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 168
Zamawiajacy miejscowosc Lubaczów
Zamawiajacy kod pocztowy 37-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 328 116
Zamawiajacy fax 166 328 116
Zamawiajacy email zam.pub@szpital.lubaczowski.com
Adres strony url www.szpital.lubaczowski.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.lubaczowski.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.lubaczowski.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, pokój nr 8 dział zamówień publicznych
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych, pieluchomajtek
Numer referencyjny ZP.261.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic medycznych, pieluchomajtek z podziałem na 13 zadań w ilościach i asortymencie określonym w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do siwz
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjnych, w języku polskim – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe.Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, którego zadania i pozycji (wynikających z załącznika nr 2 do siwz) przedstawiony materiał dotyczy. W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w siwz zastrzega prawo żądania próbek zaoferowanych wyrobów. 2. Próbek (po 1 szt.) dot. zadania nr 7 poz. 9,10 celem weryfikacji asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, zestawienie parametrów i warunków wymaganych analizatora sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 siwz. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice chirurgiczne sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice chirurgiczne sterylne w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne diagnostyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice medyczne diagnostyczne I w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne diagnostyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice medyczne diagnostyczne II w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne I w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne II w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Gaza, kompresy, opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gaza, kompresy, opaski w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki dla dorosłych , podkłady, środki do pielęgnacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieluchomajtki dla dorosłych , podkłady, środki do pielęgnacji w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki dla dorosłych i podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieluchomajtki dla dorosłych i podkłady w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Gąbki garamycynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gąbki garamycynowe w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Opatrunki w technologii nano
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki w technologii nano w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Opatrunki do podciśnieniowej terapii ran-Pico
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki do podciśnieniowej terapii ran-Pico w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Opatrunek foliowy z wkładem chłonnym w kształcie plastra miodu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek foliowy z wkładem chłonnym w kształcie plastra miodu w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do siwz formularze cenowe
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)