GuidZP400 |
45a9c614-e32e-4666-ad02-7bf07bbbd390
|
Biuletyn |
632421-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
|
Regon |
61141659000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3645100, 3645124
|
Zamawiajacy fax |
24 3645102, 3645249
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalplock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalplock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa konserwacji i serwisu w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego i motoru bazy danych w aplikacjach serwerowych oraz systemu Healthcare Business Intelligence
|
Numer referencyjny |
PZOZ/DZP/382/38PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Usługa konserwacji i serwisu w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego i motoru bazy danych w aplikacjach serwerowych oraz systemu Healthcare Business Intelligence na rzecz Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – Załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
7
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ;
- Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|