Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej

Publication date 2017-12-13
End date 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631663-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby rożnych jednostek Politechniki Białostockiej w ilości i wymaganiach określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony został w częściach od 1 do 4

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62a45c55-364a-40ae-a698-ac38c8781c0b
Biuletyn 631663-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Białostocka
Regon 167200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 7469750
Zamawiajacy fax (085) 7469752
Zamawiajacy email zampubl@pb.edu.pl
Adres strony url www.bip.pb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiscie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Numer referencyjny DO-120.362/154/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby rożnych jednostek Politechniki Białostockiej w ilości i wymaganiach określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony został w częściach od 1 do 4
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w każdej części (1 – 4), dostarczy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni): 1) dokładny opis – „Specyfikację zamówienia” - wszystkich oferowanych produktów w odniesieniu do opisu podanego przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. „Specyfikacja zamówienia” musi określić wszystkie elementy (parametry) oferowanych mebli, (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.” „przynajmniej” bądź braku oznaczeń typu, nazwy itp.); z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj mebli i jego elementy oferuje Wykonawca.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca w Formularzu cenowym musi podać nazwę towaru, producenta oraz model;; z oferty winno jasno wynikać, jaki produkt oferuje Wykonawca. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – na lub wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy 5)W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 11 lit. c) SIWZ; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b); f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały określone w paragrafie 13 wzoru Umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ)
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 SkrocenieTerminu 1
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Biurko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Biurko - szt. 1 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Krzesło - szt 2 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Krzesło/Fotel obrotowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Krzesło/Fotel obrotowy - szt 6 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Krzesło/Fotel obrotowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Krzesło/Fotel obrotowy - szt.4 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)