GuidZP400 |
62a45c55-364a-40ae-a698-ac38c8781c0b
|
Biuletyn |
631663-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiscie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
|
Numer referencyjny |
DO-120.362/154/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby rożnych jednostek Politechniki Białostockiej w ilości i wymaganiach określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony został w częściach od 1 do 4
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w każdej części (1 – 4), dostarczy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni):
1) dokładny opis – „Specyfikację zamówienia” - wszystkich oferowanych produktów w odniesieniu do opisu podanego przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ.
„Specyfikacja zamówienia” musi określić wszystkie elementy (parametry) oferowanych mebli, (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.” „przynajmniej” bądź braku oznaczeń typu, nazwy itp.); z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj mebli i jego elementy oferuje Wykonawca.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wypełniony Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca w Formularzu cenowym musi podać nazwę towaru, producenta oraz model;; z oferty winno jasno wynikać, jaki produkt oferuje Wykonawca.
3) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – na lub wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
5)W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 11 lit. c) SIWZ;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
c) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie;
d) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ);
e) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b);
f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały określone w paragrafie 13 wzoru Umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
1
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Biurko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Biurko - szt. 1 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Krzesło
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesło - szt 2 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Krzesło/Fotel obrotowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesło/Fotel obrotowy - szt 6 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Krzesło/Fotel obrotowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesło/Fotel obrotowy - szt.4 o wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |