Dostawa staplerów

Publication date 2017-12-13
End date 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Miejscowość Chrzanów
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632333-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3 pakiety ze staplerami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b8745f1-f055-4d0d-9a6c-fd9203f9341f
Biuletyn 632333-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Regon 31010800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Topolowa
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Chrzanów
Zamawiajacy kod pocztowy 32500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 032 6247777, 6247034
Zamawiajacy fax 032 6239428, 6247032
Zamawiajacy email dzp@spch.home.pl
Adres strony url www.szpital-chrzanow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital-chrzanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szpital powiatowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-chrzanow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-chrzanow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy IIp. bud. D
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Chrzanowie ul. Topolowa 16 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy IIp. bud. D
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa staplerów
Numer referencyjny 143/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3 pakiety ze staplerami
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczących wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie - potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry w przypadku, gdy asortyment nie będzie znany Zamawiającemu
Inne dokumenty niewymienione 1) Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet) wraz oświadczeniem, że zaoferowany przedmiot jest dopuszczony do obrotu w Polsce, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211), stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj posiada Certyfikat CE i deklarację zgodności 3) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy), 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - o braku podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) - gdy wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, w przypadku zaprzestania produkcji lub braku towaru na rynku polskim przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego dopuszczonego na rynku polskim odpowiadającego opisowi umieszczonemu w załączniku SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto (po każdorazowym zgłoszeniu i akceptacji ze strony Zamawiającego) - ustawowych zmian stawki podatku VAT - zmiana podatku VAT następuje z mocy prawa. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zmiany ceny brutto. Zmianie ulega cena netto. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej brutto i wartości umowy. 4. Każda zmiana umowy opisana w ust. 2 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych brutto i taka zmiana nie wymaga pisemnego aneksowania umowy.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis jednorazowy stapler zamykająco-tnący
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis stapler liniowy i ładunki do staplera
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis jednorazowy stapler okrężny
  

Criterion

Kryteria termin uzupełnienia banku staplerów
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)