GuidZP400 |
1993b904-c6d6-4a4e-b2fc-47382aeb7e62
|
Biuletyn |
631303-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2016 poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa punktów dostępowych sieci bezprzewodowej dla Działu Informatyzacji Politechniki Krakowskiej
|
Numer referencyjny |
KA-2/118/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa punktów dostępowych sieci bezprzewodowej dla Działu Informatyzacji Politechniki Krakowskiej. Urządzenia sieciowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
200000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%.
Zamówienie obejmuje usługę wsparcia technicznego przez okres co najmniej 36 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru – wg załącznik nr 4 do SIWZ. Specyfikacja techniczna (opis) oferowanych urządzeń, zawierająca nazwę producenta oraz model, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ. Np. Opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i producenta/ów. - Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę lub dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną – jeżeli dotyczy. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579): Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty,
z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń/oprogramowania, w przypadkach:
a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów,
b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|