DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ZP/03/12/2012

Publication date 2012-12-28
End date 2013-01-07 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Głuchołazy
Województwo opolskie
Branża
  • Środki organiczne powierzchniowo czynne,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531642 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 398312008, 398313009, 398200006, 398312400, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią :
Pakiet nr 1 - środki do maszynowego mycia naczyń
Pakiet nr 2 - środki higieniczne ogólnego zastosowania
Pakiet nr 3 - papier toaletowy i ręczniki papierowe
Pakiet nr 4 - preparaty do profesjonalnego sprzątania
Pakiet nr 5 - zestawy do sprzątania,
Pakiet nr 6 - worki na odpady,
Pakiet nr 7 - wycieraczki (maty podłogowe)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się możliwość załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. M. C. Skłodowskiej 16
Nr domu 16
Miejscowosc Głuchołazy
Kod poczt 48-340
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 45 11 280
Fax 77 45 11 280
Internet www.zoz.glucholazy.pl
Regon 00031766500000
E mail zp@zoz.glucholazy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SIWZ),
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 3. W celu potwierdzenia że, oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) katalog produktów lub fotografie oferowanych produktów - dotyczy pakietu nr 7 b) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - jeśli dotyczy oferowanego produktu w wersji elektronicznej c) Atesty PZH - jeśli dotyczy oferowanego produktu w wersji elektronicznej
Inne dokumenty . Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy i cenowy (zał.1 i 2 do SIWZ), b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy. c) Parafowany wzór umowy z wpisaniem osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.( zał. nr 5 do SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Przez czas trwania umowy obowiązują ceny podane przez Wykonawcę w ofercie z dnia ........................ zgodnie z którą został sporządzony załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić do umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania podanej ceny przez okres 12 miesięcy po podpisaniu umowy chyba, że nastąpi zmiana ceny, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust. 1 Ustawy): np. - zmiana cen urzędowych, - zmian stawek VAT, co winien udokumentować na piśmie, - jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, - nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy strony mogą wprowadzać w każdym czasie. 6. Zmiana cen spowodowana okolicznościami wymienionymi w pkt. 4. następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, potwierdzone przez Wykonawcę aneksem w formie pisemnej
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.zoz.glucholazy.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, Zamówienia Publiczne
Data skl 07/01/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, Sala Konferencyjna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)