zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji istniejącej instalacji TV w nieruchomości położonej w Horyńcu-Zdroju

Publication date 2017-12-14
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628046-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja 97 szt. telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji istniejącej instalacji TV w nieruchomości FSUSR położonej w Horyńcu-Zdroju.
2. Zamawiający w chwili zawierania umowy lub najpóźniej w terminie do 3 m-cy od jej zawarcia zastrzega sobie możliwość dokupienia max. 8 szt. telewizorów na warunkach i wg cen określonych w ofercie/umowie.
3. Minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacji technicznej.
4. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty w obiekcie położonym w Horyńcu Zdroju, w celu sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, sprawdzenia uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 359be904-23d4-4934-a292-386ef5ccdd26
Biuletyn 628046-N-2017
Zamawiajacy nazwa Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Regon 1034702600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żurawia
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6297096, 6296762
Zamawiajacy fax 226 299 724
Zamawiajacy email w.adamiuk@fsusr.gov.pl
Adres strony url www.fsusr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna typu korporacyjnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.fsusr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.fsusr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny listem zgodnie z SIWZ p. 10
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres FSUSR, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji istniejącej instalacji TV w nieruchomości położonej w Horyńcu-Zdroju
Numer referencyjny ZPN-251/ 5 /17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja 97 szt. telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji istniejącej instalacji TV w nieruchomości FSUSR położonej w Horyńcu-Zdroju. 2. Zamawiający w chwili zawierania umowy lub najpóźniej w terminie do 3 m-cy od jej zawarcia zastrzega sobie możliwość dokupienia max. 8 szt. telewizorów na warunkach i wg cen określonych w ofercie/umowie. 3. Minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacji technicznej. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty w obiekcie położonym w Horyńcu Zdroju, w celu sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, sprawdzenia uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 134000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikacja techniczna wypełniona wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane. do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum. 4. zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na ich zdolnościach i sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w SIWZ, Rozdział II – Wzór umowy. 2. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi dokument, o którym mowa w SIWZ pkt 13.1. tj. kopię - poświadczonej za zgodność z oryginałem - opłaconej ogólnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)