1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Liceum Plastycznego im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadanie. 2.Formularze asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych,które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3.Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, wymienionych w formularzu cenowym, mogą być aktualizowane co dwa miesiące po w/w okresie (obniżone lub w przypadku znaczących zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10% wartości w formularzu cenowym podwyższone w związku z sezonowością i dostępnością towarów na rynku). Każdorazowa zmiana cen musi by uzasadniona pisemnie przez Wykonawcę i uzgadniana z Zamawiającym oraz wymagać jego akceptacji. 4.Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie lub faxem przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą by dostarczane samochodem własnym Dostawcy spełniającym wymogi sanitarne, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym. 6.Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 7.Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914; Nr . 183 poz. 1228; Nr 230 poz. 1511; z 2011 Nr 106 poz. 622; Nr 122 poz. 696; Nr 171 poz. 1016, z 2014r. poz. 1662,1722; 2015 poz. 35, póz. zm. 8.Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn . 9.Przedmiot dostawy: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części: -Zadanie nr 1 Dostawy warzyw korzeniowych, bulwiastych, liściastych, ziemniaków oraz owoców KOD CPV 0112 11 00¬2 warzywa korzeniowe i bulwiaste KOD CPV 0112 13 00-4 warzywa liściaste KOD CPV 0322 23 00¬6 owoce inne niż tropikalne KOD CPV 0321 21 00¬0- ziemniaki KOD CPV 0113 11 11- 8 owoce tropikalne Zadanie nr 2 Dostawy mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych KOD CPV 15 33 11 70¬9 warzywa mrożone KOD CPV 15 89 60 00-5 produkty głęboko mrożone Zadanie nr 3 Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich KOD CPV 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciasta Zadanie nr 4 Dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin KOD CPV 15100000¬9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne KOD CPV 15131130-5 wędliny Zadanie nr 5 Dostawy drobiu i wyrobów drobiowych KOD CPV 15 11 12 00- 6 drób KOD CPV 15 13 15 00- 0 produkty drobiowe Zadanie nr 6 Dostawa różnych produktów spożywczych KOD CPV 15 80 00 00-6 Różne produkty spożywcze KOD CPV 15 41 12 00¬4 Olej spożywczy KOD CPV 15 61 00 00-7 Produkty przemiału ziarna KOD CPV 15 33 00 00-0 przetworzone owoce i warzywa Zadanie nr 7 Dostawy ryb i ryb przetworzonych KOD CPV 15 20 00 00 ¬0 ryby przetworzone i konserwowe KOD CPV 15 22 00 00-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Zadanie nr 8 Dostawy mleka i przetworów mlecznych KOD CPV 15 50 00 00-3 produkty mleczarskie KOD CPV 15 54 00 00 5 produkty serowarskie KOD CPV 15 55 10 00-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Zadanie nr 9 Dostawy jaj KOD CPV 03 14 25 00 -3 jaja Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na rozszerzeniu dostawy. 10) Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części, wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8 Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 9 zadania. Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy. |
GuidZP400 |
d8d37cdd-ebaf-4cf7-a007-44cdde05ba82
|
Biuletyn |
632980-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Liceum Plastyczne im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie
|
Regon |
28259900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nałęczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 014 554
|
Zamawiajacy fax |
815 015 793
|
Zamawiajacy email |
plsp-plsp@wp.pl
|
Adres strony url |
lpnaleczow.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna Szkoła Artystyczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.e-cea.pl/1208/zamowienia-publiczne/rok-2017
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.e-cea.pl/1208/zamowienia-publiczne/rok-2017
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
kier.st.263.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Liceum Plastycznego im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie w 2018 roku zgodnie z załącznikiem cenowym na poszczególne zadanie. 2.Formularze asortymentowo-cenowe będą integralną częścią SIWZ zawierającą wykaz asortymentu i ilości produktów żywnościowych,które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3.Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, wymienionych w formularzu cenowym, mogą być aktualizowane co dwa miesiące po w/w okresie (obniżone lub w przypadku znaczących zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10% wartości w formularzu cenowym podwyższone w związku z sezonowością i dostępnością towarów na rynku). Każdorazowa zmiana cen musi by uzasadniona pisemnie przez Wykonawcę i uzgadniana z Zamawiającym oraz wymagać jego akceptacji. 4.Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie lub faxem przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą by dostarczane samochodem własnym Dostawcy spełniającym wymogi sanitarne, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym. 6.Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 7.Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914; Nr . 183 poz. 1228; Nr 230 poz. 1511; z 2011 Nr 106 poz. 622; Nr 122 poz. 696; Nr 171 poz. 1016, z 2014r. poz. 1662,1722; 2015 poz. 35, póz. zm. 8.Przedmiot zamówienia obejmuje transport oraz wyładunek asortymentu do miejsca przeznaczenia tj magazyn . 9.Przedmiot dostawy: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na n/w zadania / części: -Zadanie nr 1 Dostawy warzyw korzeniowych, bulwiastych, liściastych, ziemniaków oraz owoców KOD CPV 0112 11 00¬2 warzywa korzeniowe i bulwiaste KOD CPV 0112 13 00-4 warzywa liściaste KOD CPV 0322 23 00¬6 owoce inne niż tropikalne KOD CPV 0321 21 00¬0- ziemniaki KOD CPV 0113 11 11- 8 owoce tropikalne Zadanie nr 2 Dostawy mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych KOD CPV 15 33 11 70¬9 warzywa mrożone KOD CPV 15 89 60 00-5 produkty głęboko mrożone Zadanie nr 3 Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich KOD CPV 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciasta Zadanie nr 4 Dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin KOD CPV 15100000¬9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne KOD CPV 15131130-5 wędliny Zadanie nr 5 Dostawy drobiu i wyrobów drobiowych KOD CPV 15 11 12 00- 6 drób KOD CPV 15 13 15 00- 0 produkty drobiowe Zadanie nr 6 Dostawa różnych produktów spożywczych KOD CPV 15 80 00 00-6 Różne produkty spożywcze KOD CPV 15 41 12 00¬4 Olej spożywczy KOD CPV 15 61 00 00-7 Produkty przemiału ziarna KOD CPV 15 33 00 00-0 przetworzone owoce i warzywa Zadanie nr 7 Dostawy ryb i ryb przetworzonych KOD CPV 15 20 00 00 ¬0 ryby przetworzone i konserwowe KOD CPV 15 22 00 00-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Zadanie nr 8 Dostawy mleka i przetworów mlecznych KOD CPV 15 50 00 00-3 produkty mleczarskie KOD CPV 15 54 00 00 5 produkty serowarskie KOD CPV 15 55 10 00-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Zadanie nr 9 Dostawy jaj KOD CPV 03 14 25 00 -3 jaja Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegające na rozszerzeniu dostawy. 10) Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części, wspólny słownik zamówień CPV : 15.00.00.00-8 Jeden wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na 9 zadania. Zamawiający w związku ze zmieniającą się w ciągu roku liczbą osób żywionych zastrzega sobie prawo zmniejszenia o max 15% ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy wynikających z załączników stanowiących przedmiot dostawy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane ze zmniejszeniem ilości przedmiotu dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie że Wykonawca w sposób nie zawiniony poważnie nie naruszył obowiązków zawodowych, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|