Wytworzenie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych

Publication date 2017-12-14
End date 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Brzesku
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632933-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa następujących rodzajów tablic rejestracyjnych.
Zakres dostaw obejmuje:
1 Tablice samochodowe – zwyczajne* 26 000 kpl.
2 Tablice samochodowe – zwyczajne* 2 500 szt.
3 Tablice samochodowe – tymczasowe* 500 kpl.
4 Tablice motocyklowe – zwyczajne* 3 000 szt.
5 Tablice motocyklowe – tymczasowe* 100 szt.
6 Tablice motorowerowe – zwyczajne* 2 000 szt.
7 Tablice samochodowe – indywidualne* 100 kpl.
8 Tablice motocyklowe – indywidualne* 10 szt.
9 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 10 szt.
10 Tablice samochodowe – zabytkowe* 30 kpl.
11 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 20 szt.
12 Wtórniki tablic rejestracyjnych* 1 400 szt.

* zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb
Na potrzeby niniejszego postępowania pod pojęciem wtórnika rozumie się również trzecią tablicę rejestracyjną przeznaczoną do oznaczania bagażnika samochodowego zakrywającego tylną tablicę rejestracyjną.
2. Ilości tablic wskazane w ust. 1 są wielkościami maksymalnymi. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Ostateczna ilość poszczególnych, rodzajów tablic rejestracyjnych, będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona jednak nie więcej niż o 20% wielkości całego zamówienia.
3. Dostawa zamawianych tablic odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
4. Maksymalny termin dostawy - najpóźniej do 3 tygodni – tablice zwyczajne i zabytkowe oraz do 7 dni – tablice indywidualne i wtórniki tablic, licznym od dnia złożenia zamówienia.
5. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz posiadać aktualny certyfikat z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego.
6. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem, zarysowaniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic.
7. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a19005ed-e4c3-42c2-801c-b6d3ada18e58
Biuletyn 632933-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Brzesku
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email starosta.kbr@powiatypolskie.pl
Adres strony url www.powiatbrzeski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zamowienia.powiatbrzeski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51 (sekretariat IIp. pok nr 213)
Nazwa nadana zamowieniu Wytworzenie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny RI.272.18.2017.MŚ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa następujących rodzajów tablic rejestracyjnych. Zakres dostaw obejmuje: 1 Tablice samochodowe – zwyczajne* 26 000 kpl. 2 Tablice samochodowe – zwyczajne* 2 500 szt. 3 Tablice samochodowe – tymczasowe* 500 kpl. 4 Tablice motocyklowe – zwyczajne* 3 000 szt. 5 Tablice motocyklowe – tymczasowe* 100 szt. 6 Tablice motorowerowe – zwyczajne* 2 000 szt. 7 Tablice samochodowe – indywidualne* 100 kpl. 8 Tablice motocyklowe – indywidualne* 10 szt. 9 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 10 szt. 10 Tablice samochodowe – zabytkowe* 30 kpl. 11 Tablice motocyklowe – zabytkowe* 20 szt. 12 Wtórniki tablic rejestracyjnych* 1 400 szt. * zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe w zależności od potrzeb Na potrzeby niniejszego postępowania pod pojęciem wtórnika rozumie się również trzecią tablicę rejestracyjną przeznaczoną do oznaczania bagażnika samochodowego zakrywającego tylną tablicę rejestracyjną. 2. Ilości tablic wskazane w ust. 1 są wielkościami maksymalnymi. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Ostateczna ilość poszczególnych, rodzajów tablic rejestracyjnych, będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może zostać zmniejszona jednak nie więcej niż o 20% wielkości całego zamówienia. 3. Dostawa zamawianych tablic odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb, po złożeniu zamówienia przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30. 4. Maksymalny termin dostawy - najpóźniej do 3 tygodni – tablice zwyczajne i zabytkowe oraz do 7 dni – tablice indywidualne i wtórniki tablic, licznym od dnia złożenia zamówienia. 5. Tablice rejestracyjne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz posiadać aktualny certyfikat z warunkami technicznymi wydanymi przez Instytut Transportu Samochodowego. 6. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem, zarysowaniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic. 7. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260),
Inne dokumenty niewymienione 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę, działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5 ppkt2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt6.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt 6.1). 7. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8. Dokumenty wymagane od Wykonawców inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt7, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wszystkie składane dokumenty muszą być czytelne, o treści nie budzących wątpliwości interpretacyjnych.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ S.A. O/Brzesko, 20 2030 0045 1110 0000 0240 0980 z dopiskiem „Wytworzenie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych”. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera „b”-„e” zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem. 2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 3. Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2. 4. Ceny jednostkowe za tablice rejestracyjne danego rodzaju wynikające z oferty Wykonawcy nie będą ulegały zmianie przez cały okres realizacji niniejszej umowy z zastrzeżeniem ust. 5. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w sytuacji zmiany przepisów regulujących zasady oznakowania pojazdów w zakresie wprowadzenia nowych rodzajów tablic innych niż określone w rozdziale III ust. 1 SIWZ. W sytuacji zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu 1, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji cenowej odnośnie poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych wprowadzonych nowymi przepisami. Po akceptacji kalkulacji cenowej przez Zamawiającego, strony dokonają stosownej zmiany umowy, w zakresie rodzaju i ilości zamawianych tablic oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że ogólna maksymalna ilość tablic rejestracyjnych objętych umową nie ulegnie zmianie. 6. Oprócz okoliczności ustalonych w ust. 5 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia za wykonywanie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 6, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki tam wymienione. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w ust. 6, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Ores gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy tablic rejestracyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)