Kompleksowa obsługa administracyjno – finansowa projektów prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie dofinansowywanych ze środków unijnych w podziale na 2 części.

Publication date 2017-12-14
End date 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Zarząd Budynków Komunalnych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632882-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno – finansowej dla projektów pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizowanie świadczeń zdrowotnych w Krakowie”, „Restauracja Fortu 52A Łapianka i adaptacja dla Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego” dofinansowywanych z budżetu Unii Europejskiej”
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizowanie świadczeń zdrowotnych w Krakowie

Część 2: Restauracja Fortu 52 A Łapianka i adaptacja dla Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2018 r. do:
a) dla części 1: 29 luty 2020 r. jednak nie dłużej niż do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie projektu
b) dla części 2: 31 lipca 2019 r. jednak nie dłużej niż do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie projektu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bed3c04f-a942-4682-9a85-7bebd33d21d2
Biuletyn 632882-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Budynków Komunalnych
Regon 35076836500000
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Czerwieńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-319
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 166 222
Zamawiajacy fax 126 166 229
Zamawiajacy email barbara.batko@zbk.krakow.pl
Adres strony url www.zbk.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zbk.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zbk.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty powinny być złożone w: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, Kraków, Dziennik Podawczy na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8:00-15:00
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa obsługa administracyjno – finansowa projektów prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie dofinansowywanych ze środków unijnych w podziale na 2 części.
Numer referencyjny 122/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno – finansowej dla projektów pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizowanie świadczeń zdrowotnych w Krakowie”, „Restauracja Fortu 52A Łapianka i adaptacja dla Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego” dofinansowywanych z budżetu Unii Europejskiej” Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizowanie świadczeń zdrowotnych w Krakowie Część 2: Restauracja Fortu 52 A Łapianka i adaptacja dla Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2018 r. do: a) dla części 1: 29 luty 2020 r. jednak nie dłużej niż do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie projektu b) dla części 2: 31 lipca 2019 r. jednak nie dłużej niż do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie projektu
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-29T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, tj. wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - dwoma usługami polegającymi na rozliczaniu projektów, - dwoma usługami polegającymi na zarządzaniu projektami. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora projektu - odpowiedzialną za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynowanie pracy personelu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, posiadającą: - znajomość zasad zarządzania projektami, potwierdzoną ważnym certyfikatem lub ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu zarządzania projektami; - znajomość zasad realizacji Programów Operacyjnych; - doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji zarządczej, w co najmniej dwóch projektach; - doświadczenie w prowadzeniu rejestru ryzyk wraz z monitorowaniem i zarządzaniem ryzykiem, w co najmniej 1 projekcie; - doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika/Koordynatora Projektu w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie realizacji i odbioru); przy czym łączna wartość projektów wynosiła, co najmniej: dla I części zamówienia 15 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 9 000 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych; dla II części zamówienia 6 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 3 500 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych. b) jedną osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. rozliczeń - odpowiedzialną za doradztwo w zakresie planowania finansowego, nadzór finansowy nad realizacją projektu i prowadzenie rozliczeń projektu posiadającą: - znajomość zasad Programów Operacyjnych; - doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania, w co najmniej dwóch projektach; - 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów, zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat, zdobyte przed terminem składania ofert, przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania o łącznej wartości projektów: dla I części zamówienia 15 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 9 000 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych; dla II części zamówienia 6 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 3 500 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych, c) jedną osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. księgowych - odpowiedzialną za doradztwo w zakresie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych posiadającą: - znajomość zasad Programów Operacyjnych; - doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania, w co najmniej dwóch projektach; - minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów, zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat, zdobyte przed terminem składania ofert, przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń, w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania o łącznej wartości projektów: dla I części zamówienia 15 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 9 000 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych; dla II części zamówienia 6 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 3 500 000,00 zł brutto i przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych; - wykształcenie wyższe kierunkowe/posiadającą minimum kwalifikacje pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 672 z późn. zm.) z zakresu rachunkowości lub posiadającą uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Uwaga 1: Warunki wymienione powyżej mogą być spełnione w ramach tych samych lub odrębnych usług. Uwaga 2: Poprzez „projekt” Zamawiający rozumie zadanie, współfinansowane ze środków zewnętrznych, w szczególności pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 672 z późn. zm.). Przez wartość projektu rozumie całkowitą kwotę wydatków Projektu na dzień zakończenia jego realizacji. Uwaga 3: Zamawiający informuje, iż odwołując się do „minimum kwalifikacje pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 672 późn. zm.) jednocześnie dopuszcza równoważne kwalifikacje obowiązujące w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Uwaga 4: Zamawiający informuje, iż określając „znajomość zasad zarządzania projektami potwierdzoną posiadanym ważnym certyfikatem” rozumie każdy certyfikat obowiązujący w państwach członkowskich Unii Europejskiej, niezależnie od metodyki zarządzania. Uwaga 5: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia pełnionych funkcji przez osoby realizujące przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba mogła wykazać spełnianie warunków dla więcej niż 1 części zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – na podstawie Załącznika Nr 7 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na podstawie Załącznika Nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 4.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert, termin realizacji zamówienia są identyczne dla każdej z ww. części

Criterion

Kryteria Gotowość do stawiennictwa
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie personelu
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)