GuidZP400 |
8556ad75-849e-4c98-b6db-8d9500321503
|
Biuletyn |
631457-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
605013400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.zam.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty mogą być doręczone osobiście lub przesłane pocztą, za pośrednictwem kuriera, z tym że nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego, oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II Aleje Jana Pawła II 10 22 – 400 Zamość, pok. 248 (Kancelaria Szpitala)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu do leczenia tętniaków
|
Numer referencyjny |
AG.ZP.3320.80.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu do leczenia tętniaków - 7 zadań asortymentowych. Zadanie 1: 1. Mikrocewnik do dostarczania spiral – 15 szt. 2. Mikroprowadnik – 5 szt. 3. Mikroprowadnik o transmisji siły skrętnej 1:1 – 15 szt. 4. Spirale embolizacyjne do tętniaków, odczepiane elektrolitycznie – 40 szt. 5. Aparat do wielokrotnego odczepiania spiral – 15 szt. 6. Cewnik superselektywny – 15 szt. Zadanie 2: 1. Spirale embolizacyjne – 20 szt. 2. Jednorazowe urządzenie do odczepiania spiral – 10 szt. 3. Cewnik prowadzący ze zwiększonym podparciem do zabiegów neuroradiologicznych – 15 szt. 4. Urządzenie do przekierowania przepływu w naczyniu z tętniakiem – 5 szt. 5. System dostawczy do implantu – 5 szt. 6. Stent do remodelingu – 2 szt. 7. System dostawczy do stentu – 2 szt. 8. Oprzyrządowanie do odczepiania stentu – 2 szt. Zadanie 3: 1. Stent samorozprężalny intrakranialny z zestawem wprowadzającym – 5 szt. 2. Stent samorozprężalny intrakranialny z zestawem wprowadzającym - 3 szt. Zadanie 4: 1. Spirale embolizacyjne platynowe - 10 szt. 2. Spirale pokryte hydrożelem - 10 szt. 3. Cewnik balonowy do remodelingu – 2 szt. 4. Cewnik prowadzący do zabiegów neuroradiologicznych – 10 szt. 5. System odczepiania spiral elektromechaniczny – 10 szt. 6. Wewnątrzczaszkowy stent naczyniowy – 3 szt. Zadanie 5 Koszulka prowadząca uzwojona - 15 szt. Zadanie 6 Zestawy do zamykania tętnicy w miejscu wkłucia - 35 szt. Zadanie 7 Stent wewnątrzmózgowy (Flow diverter) – 7 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
4. Zamawiający informuje, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w poszczególnych zadaniach, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie zamawiającego „Banku sprzętu” będącego przedmiotem zamówienia:
- dla zadania 1: poz. 1 w ilości 2 szt., poz. 2 w ilości 2 szt., poz. 3 w ilości 2 szt., poz. 4 w ilości 20 szt., poz. 5 w ilości 5 szt., poz. 6 w ilości 2 szt.
- dla zadania 2: poz. 1 w ilości 10 szt., poz. 2 w ilości 5 szt., poz. 3 w ilości 5 szt.
- dla zadania 4: poz. 1 w ilości 10 szt., poz. 2 w ilości 10 szt., poz. 3 w ilości 1 szt., poz. 4 w ilości 4 szt., poz. 5 w ilości 4 szt.
- dla zadania 5 w ilości 5 szt.
- dla zadania 6 w ilości 10 szt.
w terminie dwóch tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Sprzęt dostarczony w ramach „Banku” będzie własnością wykonawcy do chwili wykorzystania go przez zamawiającego, o czym wykonawca niezwłocznie zostanie powiadomiony na piśmie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o których mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt. 1 niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Karty katalogowe/ ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.
2) Charakterystyka techniczno – jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy handlowej, przygotowana dla każdego zadania oddzielnie. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
J. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|