Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Jana Kilińskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Białystok
|
Kod poczt |
15-089
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
085 7485400
|
Fax |
085 7485627
|
Internet |
www.umwb.edu.pl
|
Regon |
00028860400000
|
E mail |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
25
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę wyposażenia meblowego na kwotę powyżej 30.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca wskaże w wykazie wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonych mebli. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) Wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dotyczące zastosowanych materiałów (np. płyty meblowej, zastosowanego obrzeża, tapicerki, itp.). Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego.
2) Karty katalogowe i/lub foldery oferowanych krzeseł. Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego.
3) Atesty badań wytrzymałościowych (potwierdzone przez producenta) na oferowane krzesła. Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ,
3) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę pn. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik Nr 4 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego
w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie,
5) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ
6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ),
7) wypełniony Załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy:
a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron,
c. zmiana jest korzystna dla Kupującego,
d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
|
Kryt 2p |
20
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.umwb.edu.pl
|
Spec war |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-222 Białystok, ul. A. Mickiewicza 2c, Sekcja d/s Zamówień Publicznych, pok. Nr 12 A.
|
Data skl |
10/01/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok ( lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter ).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|