Nr sprawy: AZP/261/D/83/TIN/SWI/215/A27/2012. Dostawa wyposażenia meblowego do Kwestury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika.

Publication date 2012-12-31
End date 2013-01-10 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 273867 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia meblowego do Kwestury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umwb.edu.pl
Regon 00028860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 25
Zaliczka Nie
Wiedza Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę wyposażenia meblowego na kwotę powyżej 30.000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca wskaże w wykazie wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonych mebli. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 1) Wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dotyczące zastosowanych materiałów (np. płyty meblowej, zastosowanego obrzeża, tapicerki, itp.). Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego. 2) Karty katalogowe i/lub foldery oferowanych krzeseł. Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego. 3) Atesty badań wytrzymałościowych (potwierdzone przez producenta) na oferowane krzesła. Wymagane oznaczenie i opis w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego.
Inne dokumenty 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 3) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę pn. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 5) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ), 7) wypełniony Załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c. zmiana jest korzystna dla Kupującego, d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
Kryt 2p 20
Czy aukcja Nie
Spec www www.umwb.edu.pl
Spec war Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-222 Białystok, ul. A. Mickiewicza 2c, Sekcja d/s Zamówień Publicznych, pok. Nr 12 A.
Data skl 10/01/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok ( lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter ).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)