Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski

Publication date 2017-12-14
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Gmina Sokołów Małopolski
Miejscowość Sokołów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Meble laboratoryjne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632606-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391800007, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski” jest wykonanie dostaw pomocy dydaktycznych do budynków jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Sokołów Małopolski.

Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 6.4 szkolnictwo ogólne., projekt: Podniesienie standardów nauczania w jednostkach oświatowych Gminy Sokołów Małopolski


Stawka VAT -23% na wszystko.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:


39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne
39180000-7 Meble laboratoryjne
39160000-1 Meble szkolne
37420000-8 Sprzęt gimnastyczny
38510000-3 Mikroskopy
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

2. Opis zakresu dostaw:

Dostawa składa się z trzech części i jeden wykonawca może składać oferty na każdą, kilka, lub wszystkie 3 części - po jednej ofercie na jedno zadanie:

Część - zadanie 1 Dostawa pomocy dydaktycznych:

1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039:
1 Komplet szkła laboratoryjnego - wersja rozbudowana 10 kpl.
2 "Zestaw odczynników i chemikaliów. Przeznaczony do nauki chemii w szkołach podstawowych i gimnazjalnych" 4 kpl.
3 Modele atomów - zestaw podstawowy 12 kpl.
4 Taca do przenoszenia próbówek i odczynników 12 szt.

2. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341
1 Drabinki gimnastyczne 13 kpl.
2 Kozioł gimnastyczny 1 szt.
3 Skrzynia gimnastyczna 1 szt.
4 Materac gimnastyczny 8 szt.

3. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051
1 Materac gimnastyczny 2 szt.
2 Tablica biała ceramiczna (pracownia komputerowa) 1 szt.
3 Szkielet człowieka (biologia) 1 szt.
4 Model tułowia człowieka 18-częściowy – unisex otwarte plecy (biologia) 1 szt.
5 Mikroskop biologia 1 szt.
6 Zestaw preparatów biologicznych (biologia) 1 kpl
7 Piłka do minikoszykówki 12 szt.
8 Obwody elektryczne – doświadczenia (fizyka) 1 kpl
9 Mapa fizyczna Polski 1 szt.
10 Mapa ścienna Polski fizyczna 1 szt.

4. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886
1 Laminator -1 szt.
2 Zestaw gimnastyczny 1 kpl

5. Zespół Szkół nr 1 w Nienadówce im. H. Sienkiewicza, 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319
1. Zestaw do montażu i programowania 1 szt.

Część - zadanie 2 Dostawa mebli:
1. Zestaw mebli do pracowni chemicznej – 1 kpl.

Część - zadanie 3 Dostawa oprogramowania edukacyjnego:
1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039:
1 Oprogramowanie do języka angielskiego i niemieckiego 1 zestaw, w tym 7 szt. programów.
2 Oprogramowanie multimedialne, 1 zestaw , w tym 2 szt. programów.
3 Oprogramowanie -program graficzny – 1 szt.

2. Zespół Szkół nr 1 im. H.Sienkiewicza w Nienadówce 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.
2 Oprogramowanie -program graficzny – 30 szt.

3. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341
1. Oprogramowanie multimedialne, w tym – 12 szt. progr.

4. Zespół Szkół im. ks. M.Lachora w Górnie 36-051 Górno, ul. Centralna 14 tel./fax. 17 7728559
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.

5 Zespół Szkół im. Bł. Bronisława Markiewicza w Trzebosi 36-050 Sokołów Młp., ul. Kościelna 1 tel. 17 7727324
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.

6. Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej 36-050 Wólka Niedźwiedzka 400 tel. 17 7728210
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.

7. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.

8. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ignacego Partyki w Górnie 36-051 Górno, ul. Zaborze 51 tel. 17 7728652
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.

9. Szkoła Podstawowa w Turzy 36-050 Turza 229 tel. 17 7729101
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.
2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl.

10. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.
2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl.

11. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Stanisława Kostki w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Podlas 29 tel. 17 7727333
1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr.
2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl.

12. Szkoła Podstawowa nr 3 w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Dolna 240 tel. 17 7727332
1 Zestaw programów edukacyjnych - 3 kpl . progr.
2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl.
Na każde z zadań zostanie sporządzona odrębna umowa.

Przez dokonanie dostawy rozumie się: dostarczenie na koszt Wykonawcy właściwego towaru do konkretnej jednostki oświatowej, wniesienie do sali wskazanej przez Dyrektora placówki, rozpakowanie, dokonanie oględzin, spisanie protokołu odbioru z dyrekcją placówki w zakresie daty, ilości i stanu dostarczonych towarów. Spisanie protokołu z Dyrektorem placówki nie jest równoznaczne z odbiorem dostawy, należy to traktować jako protokół wewnętrzny. Podstawą do odbioru dla wystawienia faktury i zapłaty będzie protokół odbioru spisany z Zamawiającym.

Zapisy wspólne dla wszystkich dostaw:
Przedmiotem dostaw mogą być wyłącznie elem. fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu, z niezbędnymi instrukcjami i dopuszczeniami do użytkowania i jeśli dotyczy do kontaktu z dziećmi i użytkowania przez dzieci. W szczególności urządzenia elektryczne muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa. Dostawy należy dostarczyć bezpośrednio do odpowiedniej placówki na koszt dostawcy. Wymaga się udzielenia gwarancji i rękojmi i gwarancji na minimum 2 lata od daty podpisania protokołu końcowego w odniesieniu do wszystkich elementów dostaw.

Pozostałe zapisy.

Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4.

Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dot. kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2.

Zamawiający nie określa procentowej wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 143a ust. 3.

Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a.

Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1 Zamawiający dopuszcza płatności cząstkowe – zgodnie z zapisami wzoru umowy.
2 Postawą ustalenia wynagrodzenia _ceny brutto oferty_ w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
3 Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez Zamawiającego i będzie spełniał warunki użytkowe wynikające z jego przeznaczenia i parametry określone w zamówieniu.
4 Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego: faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Audytora i Zamawiającego oraz po sporządzeniu protokołu odbioru cząstkowego lub końcowego.
5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb10b54a-68df-48d4-a022-0d3565e893f4
Biuletyn 632606-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sokołów Małopolski
Regon 69058213400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sokołów Małopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 36050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon (017) 7729019
Zamawiajacy fax (017) 7729019
Zamawiajacy email ugim@sokolow-mlp.pl
Adres strony url http://www.sokolow-mlp.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie standardów nauczania w jednostkach oświatowych Gminy Sokołów Małopolski
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy.
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy.
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy.
Dostep dokumentow zamowienia nie dotyczy.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=27
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18 ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy prawo zamówień publicznych (poz. 1020) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie oferty może się odbywać się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, sekretariat, p. 6
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski
Numer referencyjny RGBZP.271.2.5.2017.GD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych Gminy Sokołów Małopolski” jest wykonanie dostaw pomocy dydaktycznych do budynków jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Sokołów Małopolski. Projekt jest współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 6.4 szkolnictwo ogólne., projekt: Podniesienie standardów nauczania w jednostkach oświatowych Gminy Sokołów Małopolski Stawka VAT -23% na wszystko. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne 39180000-7 Meble laboratoryjne 39160000-1 Meble szkolne 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny 38510000-3 Mikroskopy 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2. Opis zakresu dostaw: Dostawa składa się z trzech części i jeden wykonawca może składać oferty na każdą, kilka, lub wszystkie 3 części - po jednej ofercie na jedno zadanie: Część - zadanie 1 Dostawa pomocy dydaktycznych: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Komplet szkła laboratoryjnego - wersja rozbudowana 10 kpl. 2 "Zestaw odczynników i chemikaliów. Przeznaczony do nauki chemii w szkołach podstawowych i gimnazjalnych" 4 kpl. 3 Modele atomów - zestaw podstawowy 12 kpl. 4 Taca do przenoszenia próbówek i odczynników 12 szt. 2. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1 Drabinki gimnastyczne 13 kpl. 2 Kozioł gimnastyczny 1 szt. 3 Skrzynia gimnastyczna 1 szt. 4 Materac gimnastyczny 8 szt. 3. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Materac gimnastyczny 2 szt. 2 Tablica biała ceramiczna (pracownia komputerowa) 1 szt. 3 Szkielet człowieka (biologia) 1 szt. 4 Model tułowia człowieka 18-częściowy – unisex otwarte plecy (biologia) 1 szt. 5 Mikroskop biologia 1 szt. 6 Zestaw preparatów biologicznych (biologia) 1 kpl 7 Piłka do minikoszykówki 12 szt. 8 Obwody elektryczne – doświadczenia (fizyka) 1 kpl 9 Mapa fizyczna Polski 1 szt. 10 Mapa ścienna Polski fizyczna 1 szt. 4. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Laminator -1 szt. 2 Zestaw gimnastyczny 1 kpl 5. Zespół Szkół nr 1 w Nienadówce im. H. Sienkiewicza, 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1. Zestaw do montażu i programowania 1 szt. Część - zadanie 2 Dostawa mebli: 1. Zestaw mebli do pracowni chemicznej – 1 kpl. Część - zadanie 3 Dostawa oprogramowania edukacyjnego: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Oprogramowanie do języka angielskiego i niemieckiego 1 zestaw, w tym 7 szt. programów. 2 Oprogramowanie multimedialne, 1 zestaw , w tym 2 szt. programów. 3 Oprogramowanie -program graficzny – 1 szt. 2. Zespół Szkół nr 1 im. H.Sienkiewicza w Nienadówce 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie -program graficzny – 30 szt. 3. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1. Oprogramowanie multimedialne, w tym – 12 szt. progr. 4. Zespół Szkół im. ks. M.Lachora w Górnie 36-051 Górno, ul. Centralna 14 tel./fax. 17 7728559 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 5 Zespół Szkół im. Bł. Bronisława Markiewicza w Trzebosi 36-050 Sokołów Młp., ul. Kościelna 1 tel. 17 7727324 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 6. Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej 36-050 Wólka Niedźwiedzka 400 tel. 17 7728210 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 7. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 8. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ignacego Partyki w Górnie 36-051 Górno, ul. Zaborze 51 tel. 17 7728652 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 9. Szkoła Podstawowa w Turzy 36-050 Turza 229 tel. 17 7729101 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 10. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 11. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Stanisława Kostki w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Podlas 29 tel. 17 7727333 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 12. Szkoła Podstawowa nr 3 w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Dolna 240 tel. 17 7727332 1 Zestaw programów edukacyjnych - 3 kpl . progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. Na każde z zadań zostanie sporządzona odrębna umowa. Przez dokonanie dostawy rozumie się: dostarczenie na koszt Wykonawcy właściwego towaru do konkretnej jednostki oświatowej, wniesienie do sali wskazanej przez Dyrektora placówki, rozpakowanie, dokonanie oględzin, spisanie protokołu odbioru z dyrekcją placówki w zakresie daty, ilości i stanu dostarczonych towarów. Spisanie protokołu z Dyrektorem placówki nie jest równoznaczne z odbiorem dostawy, należy to traktować jako protokół wewnętrzny. Podstawą do odbioru dla wystawienia faktury i zapłaty będzie protokół odbioru spisany z Zamawiającym. Zapisy wspólne dla wszystkich dostaw: Przedmiotem dostaw mogą być wyłącznie elem. fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu, z niezbędnymi instrukcjami i dopuszczeniami do użytkowania i jeśli dotyczy do kontaktu z dziećmi i użytkowania przez dzieci. W szczególności urządzenia elektryczne muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa. Dostawy należy dostarczyć bezpośrednio do odpowiedniej placówki na koszt dostawcy. Wymaga się udzielenia gwarancji i rękojmi i gwarancji na minimum 2 lata od daty podpisania protokołu końcowego w odniesieniu do wszystkich elementów dostaw. Pozostałe zapisy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dot. kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2. Zamawiający nie określa procentowej wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 143a ust. 3. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1 Zamawiający dopuszcza płatności cząstkowe – zgodnie z zapisami wzoru umowy. 2 Postawą ustalenia wynagrodzenia _ceny brutto oferty_ w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3 Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez Zamawiającego i będzie spełniał warunki użytkowe wynikające z jego przeznaczenia i parametry określone w zamówieniu. 4 Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego: faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Audytora i Zamawiającego oraz po sporządzeniu protokołu odbioru cząstkowego lub końcowego. 5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc nie dotyczy.
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy.
Informacje na temat katalogow nie dotyczy.
Okreslenie warunkow nie stawia się szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie stawia się szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie stawia się szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Przed upływem terminu na składanie ofert należy złożyć ofertę z załączoną kalkulacją ofertową (na podstawie zał. wykaz dostaw zał. 6 do SIWZ – plik excel) i oświadczeniem, o którym mowa w art. 25a ust. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 36b. i 25 a ust. 5 . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1. Zgodnie z art. 23: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których wspólnie ubiegających się o zamówienie, została wybrana, zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający nie korzysta z możliwości wynikających z zapisów art. 23 ust 5 i 6. 2. zgodnie z art. 86 ust 5, niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3. Zgodnie z art. 24, wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (można skorzystać z zał. 11 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zgodnie z art. 24aa. ust 1. zamawiający zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Zgodnie z art. 26. zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. (Dokumenty, o których mowa w punkcie VI SIWZ, dotyczące wszystkich podmiotów wskazanych w oświadczeniu z art. 25a ust 1, za wyjątkiem tych, dokumentów, które wykonawca przedkłada razem z ofertą i za wyjątkiem tych, które będą niezbędne do podpisania umowy i tych o których mowa w art. 26 ust 6.) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie 2 dniowym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dalsze postępowanie – podpisanie umowy opisuje rozdział XIV SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy, patrz pole III.1 - brak warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy, patrz pole III.1 - brak warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy z załączoną kalkulacją –wykazem oferowanych dostaw (sporządzoną na podstawie zal. nr 6 excel – wykaz dostaw) , z załączonym wypełnionym wykazem elementów składających się na oferowaną cenę zgodnie z wzorem oferty. Ewentualnie – pełnomocnictwa do złożenia oferty. Dokumenty podmiotów zagranicznych na etapie postępowania przetargowego: Wykonawca zagraniczny przedkłada dokumenty te same lub odpowiadające tym samym dokumentom co wykonawca z Polski w zakresie: Wykazania spełniania przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu – nie wymaga się żadnych dokumentów, poza oświadczeniem zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1. Wykazania potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu – razem z ofertą: Oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1. o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5: należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy zagranicznemu przysługują na równi uprawnienia wynikające z art. 24 ust 8 ustawy pzp. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z art. 25a ust. 1 pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 36b. i 25 a ust. 5 . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1. Zgodnie z art. 23: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których wspólnie ubiegających się o zamówienie, została wybrana, zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający nie korzysta z możliwości wynikających z zapisów art. 23 ust 5 i 6.
Wadium nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy.
Warunki do licytacji nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy.
IV 4 6 nie dotyczy.
IV 4 7 nie dotyczy.
IV 4 8 nie dotyczy.
IV 4 9 nie dotyczy.
IV 4 12 nie dotyczy.
IV 4 13 nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy.
IV 4 14 nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z paragrafem 17 wzoru umowy, zał. 3 do SIWZ: 1. Przewiduje się następujące postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie całkowite przekazane wykonawcy skoryguje się o różnicę wynikającą ze zmiany stawki VAT licząc od pierwszej faktury wykonawcy której dotyczy nowa stawka. Zmiany te zostaną wprowadzone, jeżeli będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Dopuszcza się wprowadzenie w umowie zmian wynikających z art. 144. Ust 1 pkt 3, 4, 6 ustawy pzp. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania zrealizowanej części dostawy, zatwierdzonej przez Zamawiającego. 4. Dopuszcza się wprowadzenie w umowie następujących zmian w związku z art. 144. ust 1 pkt 1: 1) Zmiany na stanowisku koordynatora- bez konieczności aneksowania umowy. 2) Zmiany: wynagrodzenia umownego - adekwatnie do: ilości ew. dostaw i usług dodatkowych, zamiennych, zaniechanych. Zmiany terminu, jeśli jest to uzasadnione i wynika z powodu błędów w SIWZ, lub z powodu konieczności dostosowania dostaw do wymogów określonych w innych przepisach prawnych a w szczególności dotyczących BHP i PPOŻ, o oświacie, wówczas negocjuje się cenę dostaw lub usług dodatkowych, w przypadku braku zgody co do ceny Zamawiający będzie mógł zlecić dostawy lub usługi dodatkowe innemu Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z innym wykonawcą w realizacji zamówień - jeśli będzie to niezbędne. 3) dokonania uzgodnień z Instytucją Wdrażającą RPOWP 2014-2020 - IZ RPOWP -, które mogą mieć wpływ na ostateczny termin końcowy lub zakres realizacji projektu i jednocześnie na zakres i termin końcowy niniejszej umowy, na co musi wyrazić zgodę zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. . 4) skreślono 5) W przypadku pisemnego polecenia wykonawcy wstrzymania dostaw lub części dostaw przesłanego przez Zamawiającego lub Użytkownika (dyrekcję szkoły) jeśli to wstrzymanie dotyczy: konieczności dokonania i zatwierdzenia zmian w przedmiocie umowy, wówczas od ew. okresu przekroczenia końcowego terminu odlicza się dni kiedy dostawy były wstrzymane, tj. od dnia wydania polecenia wstrzymania dostaw do dnia wydania polecenia wznowienia dostaw włącznie. Polecenie wstrzymania dostaw może zawierać datę końca okresu wstrzymania dostaw, wówczas Wykonawca ma bez oczekiwania na polecenie wznowienia robót samodzielnie wznowić dostawy. 6) skreślono 7) Zmian terminów w przypadkach, o których mowa w punkcie 5 paragrafu 17 nie mogą wynikać z nieprawidłowych działań lub z zaniedbań Wykonawcy. Samo wydłużenie się okresu dostaw nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 8) skreślono. 5. W przypadku ujawnienia się nieprawidłowości i niedokładności SIWZ l ub pozostałej dokumentacji przetargowej, w tym wystąpienia różnic ilości, parametrów i wielkości przewidzianych dostaw, w stosunku do faktycznych potrzeb, dopuszczalne jest dokonanie zmiany terminów, kosztów, sposobu wykonania zamówienia z uwzględnieniem postanowień paragrafu 17 ust 4 pkt 2) umowy. 6. Zmiany w umowie, o których mowa w pkt od 1-5 mogą nastąpić na każdym etapie dostaw na wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Użytkownika – o ile punkty 1-5 nie precyzują inaczej w konkretnym przypadku. Wniosek o zmiany musi być zaopiniowany przez przedstawiciela użytkownika i osobę koordynującą zadanie z ramienia Zamawiającego. Taki wniosek jest podawany jako pismo zewnętrzne przychodzące do Urzędu Gminy i przekazywany do Kierownika Zamawiającego, który niezwłocznie podejmie decyzję po zasięgnięciu niezbędnych opinii. Po ustaleniu okoliczności sprawy i podjęciu decyzji o dokonaniu zmiany sprawy niezwłocznie sporządza się protokół konieczności z opisem sytuacji, przedstawieniem wyliczeń i uzasadnieniem faktycznym i prawnym wprowadzenia zmian. Protokół konieczności zostaje podpisany minimum przez Wykonawcę i Zamawiającego. Protokół konieczności będzie stanowił podstawę do aneksowania umowy zgodnie z protokołem konieczności. W przypadku niewyrażenia zgody na zmianę – odpowiedź w tej sprawie przesyła się niezwłocznie do Wnioskodawcy zmiany. Wytworzona w procedurze dokumentacja jest dołączana do akt sprawy. W sytuacjach spornych, nagłych lub innych nietypowych dopuszcza się aby protokół konieczności i pozostała dokumentacja wniosku o zmiany nie zawierały podpisów Użytkownika. 7. Strona powołująca się na zaistnienie ww. zdarzeń jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. 8. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych okoliczności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów: 1. Najniższa całkowita cena wykonania zamówienia – 60 %- 60 punktów. 2. Udzielenie gwarancji i rękojmia przez okres 3 lat lub więcej od odbioru końcowego zamiast wymaganych w rozdziale III SIWZ 2 lat - 40 punktów. (patrz punkt 4 formularza ofertowego, w przypadku wypełnienia punktu 4 Formularza ofertowego zobowiązanie wynikające z kryterium nr 2 zostanie wpisane do treści umowy). Cena wykonania zamówienia – obejmuje całkowitą do zapłaty przez zamawiającego cenę brutto wykonania zadania. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60 pkt w kryterium 1- cenowym i dodatkowo może uzyskać 40 punktów w kryterium nr 2, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru : Punkty = [C min / C bad] x 60 + ew. 40 punktów, za kryterium nr 2 i gdzie: C min - najniższa cena ofertowa spośród nie podlegających odrzuceniu ofert badanych, oferentów niepodlegających wykluczeniu. C bad - cena oferty badanej. 3. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 92 ustawy pzp.: Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców odpowiednio o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, 2) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni, 3) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, 4) wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, ale nie zostali zaproszeni do kolejnego etapu negocjacji albo dialogu, 5) dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów, 6) nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów, 7) unieważnieniu postępowania, - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1a. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 8, informacja, o której mowa w ust. 1 pkt 2, zawiera wyjaśnienie powodów, dla których dowody przedstawione przez wykonawcę, zamawiający uznał za niewystarczające. 2. Zamawiający udostępnia informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 5-7, na stronie internetowej. 3. Zamawiający może nie ujawniać informacji, o których mowa w ust. 1, jeżeli ich ujawnienie byłoby sprzeczne z ważnym interesem publicznym. Kryteria oceny ofert mają zastosowanie jednakowo do wszystkich części zamówienia

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Część - zadanie 1 Dostawa pomocy dydaktycznych: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Komplet szkła laboratoryjnego - wersja rozbudowana 10 kpl. 2 "Zestaw odczynników i chemikaliów. Przeznaczony do nauki chemii w szkołach podstawowych i gimnazjalnych" 4 kpl. 3 Modele atomów - zestaw podstawowy 12 kpl. 4 Taca do przenoszenia próbówek i odczynników 12 szt. 2. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1 Drabinki gimnastyczne 13 kpl. 2 Kozioł gimnastyczny 1 szt. 3 Skrzynia gimnastyczna 1 szt. 4 Materac gimnastyczny 8 szt. 3. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Materac gimnastyczny 2 szt. 2 Tablica biała ceramiczna (pracownia komputerowa) 1 szt. 3 Szkielet człowieka (biologia) 1 szt. 4 Model tułowia człowieka 18-częściowy – unisex otwarte plecy (biologia) 1 szt. 5 Mikroskop biologia 1 szt. 6 Zestaw preparatów biologicznych (biologia) 1 kpl 7 Piłka do minikoszykówki 12 szt. 8 Obwody elektryczne – doświadczenia (fizyka) 1 kpl 9 Mapa fizyczna Polski 1 szt. 10 Mapa ścienna Polski fizyczna 1 szt. 4. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Laminator -1 szt. 2 Zestaw gimnastyczny 1 kpl 5. Zespół Szkół nr 1 w Nienadówce im. H. Sienkiewicza, 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1. Zestaw do montażu i programowania 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw mebli do pracowni chemicznej – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania edukacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Część - zadanie 3 Dostawa oprogramowania edukacyjnego: 1. Zespół Szkół w Sokołowie Małopolskim im. J. Pawła II, ul. Lubelska 41, 36-050 Sokołów Młp. tel. 17 7729039: 1 Oprogramowanie do języka angielskiego i niemieckiego 1 zestaw, w tym 7 szt. programów. 2 Oprogramowanie multimedialne, 1 zestaw , w tym 2 szt. programów. 3 Oprogramowanie -program graficzny – 1 szt. 2. Zespół Szkół nr 1 im. H.Sienkiewicza w Nienadówce 36-052 Nienadówka 686 tel. 017 7712319 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie -program graficzny – 30 szt. 3. Zespół Szkół nr 2 w Nienadówce im. M. Konopnickiej, 36-052 Nienadówka 788 , tel. 17 7725341 1. Oprogramowanie multimedialne, w tym – 12 szt. progr. 4. Zespół Szkół im. ks. M.Lachora w Górnie 36-051 Górno, ul. Centralna 14 tel./fax. 17 7728559 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 5 Zespół Szkół im. Bł. Bronisława Markiewicza w Trzebosi 36-050 Sokołów Młp., ul. Kościelna 1 tel. 17 7727324 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 6. Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej 36-050 Wólka Niedźwiedzka 400 tel. 17 7728210 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 7. Zespół Szkół w Trzebusce im Św. Jadwigi Królowej, 36-050 Trzebuska 196, tel. 17 7729051 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 8. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ignacego Partyki w Górnie 36-051 Górno, ul. Zaborze 51 tel. 17 7728652 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 9. Szkoła Podstawowa w Turzy 36-050 Turza 229 tel. 17 7729101 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 10. Szkoła podstawowa w Wólce Sokołowskiej 36-050 Wólka Sokołowska 65 tel. 17 7728886 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 11. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Stanisława Kostki w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Podlas 29 tel. 17 7727333 1 Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń do tablicy interaktywnej - 1 szt. progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl. 12. Szkoła Podstawowa nr 3 w Trzebosi 36-050 Trzeboś, ul. Dolna 240 tel. 17 7727332 1 Zestaw programów edukacyjnych - 3 kpl . progr. 2 Oprogramowanie dydaktyczne 1- kpl.
  

Criterion

Kryteria Udzielenie gwarancji i rękojmia przez okres 3 lat lub więcej od odbioru końcowego zamiast wymaganych w rozdziale III SIWZ 2 lat
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Najniższa całkowita cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)