Sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, tabletów, pendrive-ów, minikomputera jednopłytowego, drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632918-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 330210000, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część 1:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów:
1) Laptop z oprogramowaniem nr 1 – 25 szt.
2) Tablet nr 1 – 8 szt.
3) Tablet nr 2 – 30 szt.
4) Pendrive nr 1 – 30 szt.
5) Pendrive nr 2 – 15 szt.
6) Pendrive nr 3 – 22 szt.
7) Pendrive nr 4 – 107 szt.

Część 2:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego:
Zestaw minikomputera jednopłytkowego nr 1 – 15 szt.

Część 3:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D:
1) Drukarka 3D nr 1 – 1 szt.
2) Drukarka 3D nr 2 – 1 szt.
3) Filament (materiał do druku 3D) – 20 szt.
4) Skaner 3D – 1 szt.
5) Manipulator 3D – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ce9f15d-33ae-4df9-b71d-a52a49367efc
Biuletyn 632918-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt numer identyfikacyjny RPPK.09.04.00-18-0039/16-00 pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, tabletów, pendrive-ów, minikomputera jednopłytowego, drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”
Numer referencyjny CZ-A.271.271.110.330.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów: 1) Laptop z oprogramowaniem nr 1 – 25 szt. 2) Tablet nr 1 – 8 szt. 3) Tablet nr 2 – 30 szt. 4) Pendrive nr 1 – 30 szt. 5) Pendrive nr 2 – 15 szt. 6) Pendrive nr 3 – 22 szt. 7) Pendrive nr 4 – 107 szt. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego: Zestaw minikomputera jednopłytkowego nr 1 – 15 szt. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D: 1) Drukarka 3D nr 1 – 1 szt. 2) Drukarka 3D nr 2 – 1 szt. 3) Filament (materiał do druku 3D) – 20 szt. 4) Skaner 3D – 1 szt. 5) Manipulator 3D – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryteriach: okres gwarancji i termin realizacji. Zawarte w druku OFERTA. 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w razie: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3) wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. 2. Do istotnych postanowień umowy należą w szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT, z godnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy, 2) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku: a) niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie, b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji sprzętu, c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu umowy pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności sprzętu lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta, 4) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, mająca wpływ na termin wykonania umowy przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3, ust. 1 niniejszej umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, mogą nastąpić w przypadku poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających ich wprowadzenie, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności stanowiącej podstawę do dokonania zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.III.3) ogłoszenia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem, pendrive-ów oraz tabletów: 1) Laptop z oprogramowaniem nr 1 – 25 szt. 2) Tablet nr 1 – 8 szt. 3) Tablet nr 2 – 30 szt. 4) Pendrive nr 1 – 30 szt. 5) Pendrive nr 2 – 15 szt. 6) Pendrive nr 3 – 22 szt. 7) Pendrive nr 4 – 107 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33021000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie minikomputera jednopłytkowego: Zestaw minikomputera jednopłytkowego nr 1 – 15 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Faktyczny termin realizacji zamówienia będzie zależał od oświadczenia Wykonawcy, składanego w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert "termin realizacji". 20 dni to maksymalny termin realizacji.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów, manipulatorów 3D: 1) Drukarka 3D nr 1 – 1 szt. 2) Drukarka 3D nr 2 – 1 szt. 3) Filament (materiał do druku 3D) – 20 szt. 4) Skaner 3D – 1 szt. 5) Manipulator 3D – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)