System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o. o.

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632408-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21a272eb-25ff-41b6-9144-6efaf188e25c
Biuletyn 632408-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 141983460
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bipbrodnowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak - osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o. o.
Numer referencyjny MSB/PN/72/12/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ – czas dostawy oraz załącznik nr 7 do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ustawy, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100). 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)