GuidZP400 |
21a272eb-25ff-41b6-9144-6efaf188e25c
|
Biuletyn |
632408-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
141983460
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bipbrodnowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak - osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/72/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
System kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ – czas dostawy oraz załącznik nr 7 do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa.
3) Dowód wniesienia wadium.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 22a ustawy, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100).
2 Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych
w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
3) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy,
4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|