Dostawa sprzętu informatycznego dla szkół gminy Szaflary

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Gmina Szaflary
Miejscowość Szaflary
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633562-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7cc2ae88-bcf5-40ce-a126-b9d74f954a03
Biuletyn 633562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Szaflary
Regon 491892713
Zamawiajacy adres ulica Zakopiańska
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Szaflary
Zamawiajacy kod pocztowy 34-424
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 754 703
Zamawiajacy fax 182 754 977
Zamawiajacy email sekretariat@szaflary.pl
Adres strony url www.szaflary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPMP.10.01.03-12-0352/16 pn. „Aktywne szkoły gminie Szaflary!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla szkół gminy Szaflary
Numer referencyjny ZP.271.59.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od 21 do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów w niniejszym postępowaniu. Termin wskazany przez Zamawiającego, minimalny to 21 dni, maksymalny to 30 dni.
Okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017 poz.1579, poz. 2018).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca:- posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 dostawę sprzętu obejmującego zakresem: dostawę i montaż komputerów typu laptop i projektorów i tablic multimedialnych oraz przeprowadzenie minimum 1 szkolenia personelu. Wartości minimalna tej dostawy to 500.000 zł brutto (na wartość 500 000,00 zł brutto mogą składać się nie więcej niż dwa zamówienia). Szkolenia z zakresu obsługi sprzętu zakupionego w ramach postępowania realizować powinny osoby uprawnione i posiadające doświadczenie szkoleniowe. Zdolność potwierdzona dokumentem stwierdzającym kwalifikacje lub referencje z przeprowadzonych szkoleń w placówkach edukacyjnych w zakresie zgodnym ze wskazanym powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - przedstawił wykaz dostaw i szkoleń a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualną na dzień składania ofert kopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy). 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 złotych, słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, pokój nr 10 (Sekretariat), I piętro przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: - wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04 88120005 0000 0000 2134 0009 wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w tytule umieszczając Znak sprawy ZP.271.59.2017, nr przetargu 33/2017 i adnotację „wadium”, - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, pokój nr 10 (Sekretariat), I piętro przed upływem terminu składania ofert. Więcej informacji w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na komputery typu laptop
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto uwzględniająca koszty podatku VAT, które zobligowany jest pokryć Zamawiający
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)