Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Boguszów-Gorce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633352-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych. Pomoc w formie niepieniężnej ma postać ogólnie dostępnych w handlu detalicznym podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych, do odbioru których podopieczni będą uprawnieni na podstawie bonów emitowanych przez Zamawiającego, identyfikujących uprawnienia wynikające z wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej decyzji przyznających zasiłki stałe, okresowe oraz celowe. Odbiór towarów odbywać się będzie w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia placówek, to jest co najmniej od 07.30 do 14.00, w placówkach handlowych zlokalizowanych na obszarze miasta Boguszowa-Gorc (według podzadań). Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe (w tym piwo) i wyroby tytoniowe. Niedopuszczalny jest także jednorazowy odbiór większych ilości (powyżej 4 sztuk jednego rodzaju) artykułów. Zamawiający wymaga, by artykuły wydawane osobom uprawnionym były w pełni wartościowe oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga, by te same artykuły stanowiły przedmiot handlu w ogólnej działalności placówek, w których realizować uprawnienia będą Klienci Ośrodka. Podopieczni OPS, za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.), realizują zakup artykułów w placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania. Po zakończeniu miesiąca, w terminie 7-iu dni, Wykonawca dostarcza do Zamawiającego rozliczenie z listą osób i zrealizowanymi bonami (według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ) za określony, poprzedni miesiąc, wraz z dowodami zakupów (paragonami). Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów tytoniowych i alkoholowych, w tym piwa) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. SIWZ podaje przykładowy "koszyk zakupów", który zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. W ramach zadania beneficjenci mają możliwość zakupu również innych artykułów żywnościowych, na przykład mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawca wedle swego wyboru może złożyć oferty na jedno lub dwa podzadania, w zależności od tego, czy ma możliwość realizacji zamówienia w danym obszarze miasta. W przypadku wyboru dwóch podzadań Wykonawca składa ilość formularzy ofertowych zgodną z ilością wybranych podzadań (formularz należy wypełnić osobno dla każdego podzadania). Wszystkie części zamówienia (podzadania) obejmują to samo zamówienie, opisane w punkcie 2 SIWZ, z uwzględnieniem szacunkowych danych opisanych poniżej. Zamawiający dzieli zamówienie na następujące podzadania: 1) Podzadanie nr 1 – obszar dzielnicy Gorce - szacowana liczba świadczeń wynosi 240 w okresie realizacji zamówienia, 10 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.064,00 zł; 2) Podzadanie nr 2 – obszar dzielnicy Kuźnice II – szacowana liczba świadczeń wynosi 222 w okresie realizacji zamówienia, 9 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.742,67 zł. Łączna liczba świadczeń będących przedmiotem zamówienia wynosi 462, przy czym Zamawiający informuje, że liczba ta, w zależności od potrzeb, może ulec zmianie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9663122d-c420-423f-9a49-8f3610b0a6d3
Biuletyn 633352-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 581192100000
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Boguszów-Gorce
Zamawiajacy kod pocztowy 58-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8449561, 8441913
Zamawiajacy fax 074 8449561, 8441913
Zamawiajacy email ops@opsboguszow.pl
Adres strony url www.bip.boguszow-gorce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguszow-gorce.pl
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych. Pomoc w formie niepieniężnej ma postać ogólnie dostępnych w handlu detalicznym podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych, do odbioru których podopieczni będą uprawnieni na podstawie bonów emitowanych przez Zamawiającego, identyfikujących uprawnienia wynikające z wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej decyzji przyznających zasiłki stałe, okresowe oraz celowe. Odbiór towarów odbywać się będzie w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia placówek, to jest co najmniej od 07.30 do 14.00, w placówkach handlowych zlokalizowanych na obszarze miasta Boguszowa-Gorc (według podzadań). Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe (w tym piwo) i wyroby tytoniowe. Niedopuszczalny jest także jednorazowy odbiór większych ilości (powyżej 4 sztuk jednego rodzaju) artykułów. Zamawiający wymaga, by artykuły wydawane osobom uprawnionym były w pełni wartościowe oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga, by te same artykuły stanowiły przedmiot handlu w ogólnej działalności placówek, w których realizować uprawnienia będą Klienci Ośrodka. Podopieczni OPS, za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.), realizują zakup artykułów w placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania. Po zakończeniu miesiąca, w terminie 7-iu dni, Wykonawca dostarcza do Zamawiającego rozliczenie z listą osób i zrealizowanymi bonami (według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ) za określony, poprzedni miesiąc, wraz z dowodami zakupów (paragonami). Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów tytoniowych i alkoholowych, w tym piwa) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. SIWZ podaje przykładowy "koszyk zakupów", który zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. W ramach zadania beneficjenci mają możliwość zakupu również innych artykułów żywnościowych, na przykład mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawca wedle swego wyboru może złożyć oferty na jedno lub dwa podzadania, w zależności od tego, czy ma możliwość realizacji zamówienia w danym obszarze miasta. W przypadku wyboru dwóch podzadań Wykonawca składa ilość formularzy ofertowych zgodną z ilością wybranych podzadań (formularz należy wypełnić osobno dla każdego podzadania). Wszystkie części zamówienia (podzadania) obejmują to samo zamówienie, opisane w punkcie 2 SIWZ, z uwzględnieniem szacunkowych danych opisanych poniżej. Zamawiający dzieli zamówienie na następujące podzadania: 1) Podzadanie nr 1 – obszar dzielnicy Gorce - szacowana liczba świadczeń wynosi 240 w okresie realizacji zamówienia, 10 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.064,00 zł; 2) Podzadanie nr 2 – obszar dzielnicy Kuźnice II – szacowana liczba świadczeń wynosi 222 w okresie realizacji zamówienia, 9 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.742,67 zł. Łączna liczba świadczeń będących przedmiotem zamówienia wynosi 462, przy czym Zamawiający informuje, że liczba ta, w zależności od potrzeb, może ulec zmianie.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wymaga szczególnej dokumentacji w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia – należy złożyć oświadczenie własne Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia – w zakresie udokumentowania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy przedstawiają oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 i 6 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); UWAGA! W przypadku wyboru dwóch podzadań Wykonawca składa ilość formularzy ofertowych zgodną z ilością wybranych podzadań (formularz należy wypełnić osobno dla każdego podzadania); 2) dokumenty i oświadczenia (załącznik nr 4, 5 i 6 do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów do niej należących (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. 2015 poz. 184 ze zm.) - jeśli dotyczy; 5) pełnomocnictwo potwierdzające ważność złożenia oferty – w przypadku dokonania czynności przez osobę nie uwidocznioną w odpisie KRS (dla spółek prawa handlowego), albo w przypadku dokonania czynności przez osobę nie będącą właścicielem firmy - w przypadku innej formy prawnej Wykonawcy, albo w przypadku dokonania czynności przez pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp – jeśli dotyczy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wskazanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach: 1. termin realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np. opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego dotacji na realizację zadań, 2. zakres przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub zmiany obowiązującego prawa, 3. regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 4. wystąpienie przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji ogłoszenia o zamówieniu, powodujące konieczność wprowadzenia zmiany postanowień umowy, 5. nieistotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (np. zmiana nr konta bankowego), 6. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach. W przypadku konieczności zmian umowy, zostaną one wprowadzone na piśmie, niezwłocznie po zawiadomieniu drugiej strony o potrzebie dokonania zmian.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych na obszarze dzielnicy Gorce. Podzadanie nr 1 – obszar dzielnicy Gorce - szacowana liczba świadczeń wynosi 240 w okresie realizacji zamówienia, 10 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.064,00 zł.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych na obszarze dzielnicy Kuźnice II. Podzadanie nr 2 – obszar dzielnicy Kuźnice II – szacowana liczba świadczeń wynosi 222 w okresie realizacji zamówienia, 9 świadczeń miesięcznie, a ich średnia miesięczna wysokość 2.742,67 zł.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Stała dostępność asortymentu wykraczającego poza koszyk zakupów
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)