Sukcesywna dostawa artykułów papieniczych i biurowych w 2018 r.

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633266-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2018. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 250370c2-3c77-4832-8b22-a095979ed56d
Biuletyn 633266-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 8025200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 893 000
Zamawiajacy fax 818 862 595
Zamawiajacy email agata.wawer@piwet.pulawy.pl
Adres strony url www.piwet.pulawy.pl
Adres strony internetowej www.piwet.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów papieniczych i biurowych w 2018 r.
Numer referencyjny DZ-2501/337/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2018. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu a) wypełnionego formularza opisu przedmiotu zamówienia – formularza cenowego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) katalogi oferowanych produktów, potwierdzające spełnienie wymagań technicznych lub równoważność w języku polskim lub angielskim, a na pisemne żądanie zamawiającego próbka produktu w celu przetestowania lub potwierdzenia równoważności.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 uPZP w następujących przypadkach i przy spełnieniu określonych warunków: 1) Przedłużenia czasu trwania umowy, w odniesieniu do artykułów, których ilości umowne nie zostały wykorzystane w czasie obowiązywania umowy; 2) Zamiany oferowanego artykułu na inny w przypadku jego wycofania z produkcji przez producenta, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego 3) Zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły poligraficzne i biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kartony archiwizacyjne, kartony ozdobne, papier ozdobny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły poligraficzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis farby do roisografu, folia do bindowania, folia laminacyjna, matryce offsetowe, folia matrycowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dyplomy, legitymacje specjalisty, tuby na dyplomy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dyplomy na papierze czerpanym, teczki na dyplomy, legitymacje specjalisty, tuby na dyplomy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pojemniki z przykrywką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pojemniki z przykrywka o różnych pojemnościach i rozmiarach, plastikowe, do przechowywania lub przenoszenia dokuementów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pióra kulkowe i wkłady do piór kulkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pióra kulkowe i wkłady do piór kulkowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa maetriały do drukarek Brady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis etykiety, etykiety samoprzylepne, taśmy barwiące
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)