Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10 w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Publication date 2017-12-15
End date 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pruszków
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633281-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 – Gmina Miasto Pruszków
1. Laptop – 50 sztuk
2. Drukarka 3D – 2 sztuki
3. Tablica interaktywna – 2 sztuki
4. Rzutnik – 2 sztuki

Część 2 – Gmina Milanówek
1. Laptop – 25 sztuk
2. Drukarka 3D – 1 sztuka
3. Tablica interaktywna – 1 sztuka
4. Rzutnik – 1 sztuka

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f59e454-63bc-48ee-972d-f50988bf92da
Biuletyn 633281-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Pruszków
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 587 244
Zamawiajacy email bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony url www.pruszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego w ramach Priorytetu X „Edukacja dla rozwoju”, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pruszkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pruszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój nr 25 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10 w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny BZP.271.60a.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 – Gmina Miasto Pruszków 1. Laptop – 50 sztuk 2. Drukarka 3D – 2 sztuki 3. Tablica interaktywna – 2 sztuki 4. Rzutnik – 2 sztuki Część 2 – Gmina Milanówek 1. Laptop – 25 sztuk 2. Drukarka 3D – 1 sztuka 3. Tablica interaktywna – 1 sztuka 4. Rzutnik – 1 sztuka
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się - wykonaniem dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie w tym: - co najmniej 1 dostawą polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane . 2) Dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) dla części nr 1 i części nr 2. 2) Wypełniony Załącznik A i/lub B - Wymagania dla sprzętu. 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10 w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższego sprzętu komputerowego: Część 1 – Gmina Miasto Pruszków 1. Laptop – 50 sztuk 2. Drukarka 3D – 2 sztuki 3. Tablica interaktywna – 2 sztuki 4. Rzutnik – 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10 w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższego sprzętu komputerowego: Część 2 – Gmina Milanówek 1. Laptop – 25 sztuk 2. Drukarka 3D – 1 sztuka 3. Tablica interaktywna – 1 sztuka 4. Rzutnik – 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)