Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager

Publication date 2017-12-15
End date 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630879-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
1) Świadczenie przez Wykonawcę usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego.
2) Zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: "Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO".
3) Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: "Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO".
4) Dokonywanie przez Wykonawcę modernizacji środowiska HP Service Manager w ramach limitu 1500 roboczogodzin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6f6ab68-39d6-4ea9-93cc-814e4c3b0270
Biuletyn 630879-N-2017
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 5200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000
Zamawiajacy fax 022 4445415, 4445410
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl
Adres strony url http://bip.nik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny naczelny organ kontroli państwowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 17 (sekretariat Biura Gospodarczego)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska HP Service Manager
Numer referencyjny BGO−BGZ.261.041.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi: 1) Świadczenie przez Wykonawcę usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla całego środowiska HP Service Manager posiadanego przez Zamawiającego. 2) Zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: "Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO". 3) Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zapewnienie usług serwisowych i pomocy technicznej producenta oprogramowania Hewlett Packard pod nazwą: "Hewlett-Packard pomoc Techniczna do oprogramowania BTO". 4) Dokonywanie przez Wykonawcę modernizacji środowiska HP Service Manager w ramach limitu 1500 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzór Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia, w tym każde z nich polegające na świadczeniu usług wsparcia rozszerzonego w stosunku do wsparcia producenta dla systemu HP Service Manager w wersji 9.x., w tym: 1) każde z zamówień dotyczy/ło wsparcia dla organizacji: a) rozproszonej geograficznie w minimum 15 lokalizacjach, b) w której pracuje minimum 500 użytkowników IT, oraz minimum 25 pracowników wsparcia, 2) każde z zamówień obejmowało/je przynajmniej 4 procesy z następujących; a) zarządzanie incydentami, b) funkcja service desk, c) zarządzanie problemami, d) zarządzanie zmianami, e) zarządzanie poziomem usług, f) zarządzanie konfiguracją, 3) każde z zamówień obejmowało/je przynajmniej 100 godzin przeznaczonych na prace przy modyfikacji systemu HP Service Manager w wersji 9.x., 4) wartość każdego zamówienia wyniosła/wynosi co najmniej 500 000,00 zł brutto. b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w tym co najmniej 4 osobami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, z których każda: 1) posiada ważny certyfikat potwierdzający znajomość narzędzia HP Service Manager w wersji 9.x (x oznacza kolejne aktualizacje wersji 9, Zamawiający posiada aktualnie wersję 9.3) wydany przez producenta oprogramowania lub niezależny ośrodek egzaminacyjny (szkoleniowy), 2) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała lub bierze udział w minimum dwóch zamówieniach, z których każde polega/ło na świadczeniu usług wsparcia rozszerzonego w stosunku do wsparcia producenta dla systemu HP Service Manager w wersji 9.x, w tym: a) każde z zamówień dotyczy/ło wsparcia dla organizacji; • rozproszonej geograficznie w minimum 15 lokalizacjach, • w której pracuje minimum 500 użytkowników IT, oraz minimum 25 pracowników wsparcia, b) każde z zamówień obejmowało/je przynajmniej 4 procesy z następujących; • zarządzanie incydentami, • funkcja service desk, • zarządzanie problemami, • zarządzanie zmianami, • zarządzanie poziomem usług, • zarządzanie konfiguracją.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączone do wykazu dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ). UWAGA: W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.1.3) Ogłoszenia; UWAGA: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 170 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 170 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu 3.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania ww. osobami, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt III.1.3) Ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór wg Załącznika nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) W wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz. 3) W zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie. 4) W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy. 5) Zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych. 6) Istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości. 7) Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy. 8) Konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi. 2. W opisanych w pkt. 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. W opisanych przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy PZP), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do: 1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt XV SIWZ; 2) dostarczenia Zamawiającemu kopii, potwierdzonych za godność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, ważnych certyfikatów potwierdzających kwalifikacje osób, o których mowa w pkt V.1.2 ppkt 2) lit b. SIWZ, w zakresie opisanym w pkt III.1.3) Ogłoszenia.

Criterion

Kryteria Realizowanie zmian oprogramowania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria liczba roboczogodzin w okresach 6 miesięcznych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wsparcie w zarządzaniu danymi podstawowymi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)