Dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej

Publication date 2017-12-16
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633652-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a98ba502-4ab3-418c-b303-425bf85ef25b
Biuletyn 633652-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
Regon 5220855600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wróblewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 682-28-66
Zamawiajacy fax (085) 682-29-70
Zamawiajacy email sph_nr2@poczta.onet.pl
Adres strony url zsznr2hajnowka.edupage.org
Adres strony internetowej narzedzia zsznr2hajnowka.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zsznr2hajnowka.edupage.org
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczam, iż przedmiot zamówienia wykonamy na warunkach określonych w SIWZ. Termin wykonania zamówienia, warunki sanitarno-epidemiologiczne oraz warunki płatności - zgodnie z zapisami przedstawionymi w SIWZ oraz załącznikach. 2. Oświadczam, iż ceny przedstawione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ są cenami brutto, tzn. zawierają już obowiązującą stawkę podatku VAT oraz wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem zamówionych produktów i są stałe przez cały okres obowiązywania niniejszego zamówienia. 3. Oświadczam, iż spełniam warunki udziału w postępowaniu art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 4. Oświadczam, iż brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 5. Oświadczam, że oferowany przedmiot zamówienia jest dobrej jakości oraz spełnia wszelkie wymagania higieniczno – sanitarne obowiązujących w Polsce przepisów prawa. 6. Oświadczam, iż jestem producentem przedmiotu zamówienia i spełniam wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno – sanitarne. 7. Oświadczam, iż dostarczę przedmiot zamówienia od producenta spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów. 8. Oświadczam, że nie zamierzam powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy. 9. Zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych przez Zamawiającego, w okresie od dnia 1 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku. 10. Oświadczam, że zapoznałem się z ogłoszeniem, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jego załącznikami i nie wnoszę do nich zastrzeżeń ani uwag. 11. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas przez 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 12. Oświadczam, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonałem wszystkie zamówienia rodzajowo związane z przedmiotem zamówienia. 13. Oświadczam, iż zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, nie pozostaję w grupie kapitałowej z innymi podmiotami biorącymi udział w niniejszym zamówieniu publicznym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: a) wystąpienie okoliczności(zdarzeń losowych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiana przepisów prawnych
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 data 2018-01-31T00:00:00+01:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięo i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnosci do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mleko i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne produkty żywności.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mrożonki warzywa, owoce i garmażerka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywności do stołówki szkolnej.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)