Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2018

Publication date 2017-12-18
End date 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633876-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2018” ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji. Wszędzie tam gdzie w wykazach użyto nazwy wyrobu wskazującej na producenta, Wykonawca składając ofertę może zaproponować dostawę wyrobu równoważnego, tzn. wyrób innego producenta o parametrach nie gorszych niż wyrób ujęty w wykazie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy część 1. Część I – dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), 2. Część II – dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych (załącznik nr 8 do SIWZ), 3. Część III – dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ). 2.Realizacja dostaw materiałów instalacyjno-sanitarnych, budowlanych, elektrycznych następować będzie zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta. Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem Wykonawcy. Dostarczane materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36b0be85-f223-44bc-9934-c3cb1780c84f
Biuletyn 633876-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zamawiajacy adres ulica ul. Dolne Młyny
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 440 901
Zamawiajacy fax 756 440 925
Zamawiajacy email mzgm@post.pl
Adres strony url www.mzgm.boleslawiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzgm.boleslawiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzgm.boleslawiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Ofertę można złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu, ul. Dolne Młyny 3, 59-700 Bolesławiec, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2018
Numer referencyjny 13.ZP.DEK.2017.JB
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Na dowolną ilość części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2018” ujętych w wykazach stanowiących załączniki do specyfikacji. Wszędzie tam gdzie w wykazach użyto nazwy wyrobu wskazującej na producenta, Wykonawca składając ofertę może zaproponować dostawę wyrobu równoważnego, tzn. wyrób innego producenta o parametrach nie gorszych niż wyrób ujęty w wykazie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy część 1. Część I – dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), 2. Część II – dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych (załącznik nr 8 do SIWZ), 3. Część III – dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ). 2.Realizacja dostaw materiałów instalacyjno-sanitarnych, budowlanych, elektrycznych następować będzie zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta. Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem Wykonawcy. Dostarczane materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.)
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 174896,71
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż są wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać: aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (dotyczy części I oraz II), 20.000 zł (dla części III). W przypadku ubiegania się na więcej niż jedną część – ubezpieczenie na kwotę 100.000 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dla tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b)dokumenty, o których mowa w pkt.4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, 2)zmiany podwykonawcy. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 85579,65
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów budowlanych ujętych w wykazie materiałów budowlanych do zakupu przez MZGM w roku 2018 (załącznik nr 7 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 71108,46
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych ujętych w wykazie materiałów instalacyjno-sanitarnych do zakupu przez MZGM w roku 2018 (załącznik nr 8 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18208,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów elektrycznych ujętych w wykazie materiałów elektrycznych do zakupu przez MZGM w roku 2018 (załącznik nr 8 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 0,40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)