GuidZP400 |
564feaa9-d293-413c-8c4d-496b497c25ea
|
Biuletyn |
633799-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
146378640
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 778 26 00
|
Zamawiajacy fax |
22 779 09 90
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-otwock.med.pl
|
Adres strony url |
www.pcz-otwock.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcz-otwock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcz-otwock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w składać osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii/sekretariacie Prezesa Zarządu lub przesłać pocztą na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mieszanek mlecznych dla noworodków, niemowląt i małych dzieci do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
|
Numer referencyjny |
27/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
10510,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zaświadczenie o dopuszczeniu samochodów do transportu żywności. Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914) oraz inne przepisy dotyczącego danego rodzaju towarów. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli zasadniczo wpływa to na koszt dostawy; b) zmiany cen urzędowych produktów; c) niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 4 w terminie na jaki zawarta została umowa – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 3 lat, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian; wydłużenie okresu trwania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu przed zakończeniem okresu obowiązywania niniejszej umowy; d) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym; e) wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym; f) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; g) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego; h) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; i) przesunięć ilościowo – asortymentowych pomiędzy poszczególnymi pakietami z zastrzeżeniem, że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; j) zakupu u Wykonawcy w miejsce produktu wskazanego szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego; k) zmniejszenia ceny jednostkowej produktu w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę; l) sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9895,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część (zadanie, pakiet) składa się z 12 pozycji w różnych ilościach. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mieszanki mleczne dla noworodków, niemowląt i małych dzieci - II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20520,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Część (zadanie, pakiet) składa się z 5 pozycji w różnych ilościach. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| |