| GuidZP400 |
47177fab-a809-45b0-8a8d-a22a5141c599
|
| Biuletyn |
633551-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli
|
| Regon |
366973680
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Lipowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wola / Miedźna
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-225
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
2118369
|
| Zamawiajacy email |
sp2wola@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.sp2wola.edupage.org
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp2wola.edupage.org
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp2wola.edupage.org
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
www.sp2wola.edupage.org
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lipowa 3, 43-225 Wola
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli mieszczącej się przy ulicy Lipowej 3, 43-225 Wola wchodząca w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli przy ulicy Lipowej 3, 43-225 Wola. W okresie od 02.01.2018 - 31.12.2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części od 1 do 2: a)Część 1 - Mięso i produkty mięsne - szkoła (CPV: 15100000-9; 15110000-2; 15112000-6; 15112300-9) b) Część 2 - Różne produkty spożywcze - szkoła (CPV: 15400000-2; 15800000-6)
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością muszą posiadać aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno – epidemiologicznych
o braku przeciwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z właściwymi przepisami prawa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualnego na dzień składania oferty odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza udzielenie dodatkowego zamówienia na usługę dostawy większej ilości artykułów spożywczych w związku ze:
a) zwiększeniem liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej;
b) koniecznością zapewnienia innych posiłków dziecku wynikających z zaleceń lekarza pediatry ze względu na stan zdrowia dziecka.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie niepowodujące zwiększenia wartości zamówienia polegające na:
a) zmianie sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
b) zmianie asortymentu określonego w załącznikach do umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego;
c) możliwości dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne - szkoła
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso i produkty mięsne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze - szkoła
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Różne produkty spożywcze
|
| | |